Hop til indhold
Esglædespige

Politi

Recommended Posts

Jeg har oplevet flere gange, at arbejdende og ex piger bliver konfronteret af politiet med prostitutionsbranchen, når de har været i kontakt med politiet i andre forbindelser. Fx er de blevet registreret ved kontrolbesøg. En var ude for, at ex kæresten fortalte det til politiet. 

Er der nogen, der ved hvor lang tid, man er registreret i politiets system? Jeg tænker på, at en pige flere år efter at være stoppet som glædespige, måske har fået mand, børn og almindelig arbejdet, kan blive konfronteret med fortiden og endda dermed få ødelagt tilværelsen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke tilladt at registrere borgeres legale aktiviteter, så hvis du mener, at politiet har registreret dig alene for at være prostitueret, uden at du er sigtet for skattesvig eller noget andet, bør du tage kontakt til en advokat med speciale i menneskerettigheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 13 minutter siden:

Det er ikke tilladt at registrere borgeres legale aktiviteter, så hvis du mener, at politiet har registreret dig alene for at være prostitueret, uden at du er sigtet for skattesvig eller noget andet, bør du tage kontakt til en advokat med speciale i menneskerettigheder.

Nogle politifolk har en god hukommelse - og deler gerne - og ikke registreret viden kan de  bruge i andre sammenhænge evt. som let skjult pression, viden er jo magt.

Jeg kan sagtens følge ESGLÆDESPIGE's bekymring, lad være at tro at politifolk er hævet over at 'blære' sig med god hukommelse. 

Scenariet : " politimand står med den yngre kvindes kørekort i hånden ved en rutinetrafikkontrol og siger med et lille vidende smil: " ja, vi har jo hilst på hinanden for 4 - 5 år siden, du var bare noget lettere påklædt da du arbejdede på  klinik XXXXXXXX" er kendt og hvad tror i det gør for pigen ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bundstokken skrev, for 1 minut siden:

Scenariet : " politimand står med den yngre kvindes kørekort i hånden ved en rutinetrafikkontrol og siger med et lille vidende smil: " ja, vi har jo hilst på hinanden for 4 - 5 år siden, du var bare noget lettere påklædt da du arbejdede på  klinik XXXXXXXX"

Personligt havde jeg svaret: Og du er stadigvæk kun betjent. Er det svært at finde andet arbejde ;)

On topic: Hvis du føler, at politiet træder dig over tæerne eller kommer med spydige bemærkniger, er det bare med lidt humor at stikke tilbage igen.
De er ikke hævet over loven blot fordi de har en pistol hængende i siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 44 minutter siden:

er det bare med lidt humor at stikke tilbage igen.

Der er så bare nogen, der ikke forstår humor - og har de bare en lille bitte smule magt - om det så er opsynsmanden på affaldssorteringspladsen, en politimand eller en høj dommer - så skal de nok forstå at bruge den :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 36 minutter siden:

Der er så bare nogen, der ikke forstår humor - og har de bare en lille bitte smule magt - om det så er opsynsmanden på affaldssorteringspladsen, en politimand eller en høj dommer - så skal de nok forstå at bruge den :-(

Enig, men så må man kæmpe tilbage.
I mine øjne er det embedsmisbrug og grænser (i min verden) til at ødelægge landet, når man ikke kan stole på myndighederne.

Min kammerat var ude for en sådan lille magtliderlig opsynsmand på en affaldssorteringsplads i Sverige.
Først var der det ene i vejen, og så var der det andet i vejen, og så holdte bilen forkert og så skulle han skylle spanden før han kunne smide den ud, så han endte med at tømme alt hans affald ned i en og samme container. Opsynsmanden blev selvfølgelig megahidsig, men han kom selv til at rydde op (opsynsmanden altså) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...