Hop til indhold
Krone

Maii Love i Aalborg, Randers og Bording

Recommended Posts

 

Fik chancen for at møde Maii Love. En dejlig sød pige med nogle dejlige former og store ægte bryster.

 

Efter afregning invitere Maii mig med ned i sengen. Hvor vi kysser inderligt og til vi forsvinde ind i en verden med nydelse og kådhed:D. Nyder synet af hendes dejlige bløde krop. Krammer og kysser Maii store naturlige bryster:D. Forsætter længere sydpå til hendes dejlige mis med en fræk fartstribe. Udforske hendes dejlige skød som er lige er min smag:D.

Hvad der så er sket bliver mellem Maii og mig;-). Men vil fortælle om en utrolig lyst glæde ved sex hos Maii:D. Det ikke kun pengene som får Maii til at være gp:D. En lyst et drive til selv også at får noget ud af det:D. Kun afbrudt af lyst til nærved ved at kysse en vådt og dejligt på den helt rigtig måde:D. Så forsætte igen hvor vi kom fra med sex kæl osv:D.  Det går ikke hen stilhed at man tænder Maii det kan ses høres og mærkes;-). Der var som vi kendte hinanden på forhånd og har en god forståelse hvad den anden kan lide:D. Alting får en ende og det gør sex med Maii også.   

 

Efter akten ligger vi at nyder vi hinanden selskab med lille snak:D. Der bliver tilbudt bad før og Efter:D.

 

De steder hvor Maii Love træffes er fine:D.

Maii Love profil   https://www.eroguide.dk/forum/profile/16267-maii-love/

 

Fik det jeg kom efter:D Fik flere gode oplevelse:D  Fik dejlig fræk sex:D

Hun leverer til fulde hvad der er beskrevet i hendes annoncerer:D

Karakter 12  ud af 12:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maii skal absolut også have ros fra mig.. Hvis man kan li at besøge en pige som nyder det hun laver, og ikke er bange for en pige med former og helt naturlig, så er hun helt sikkert et besøg værd..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Tak for de fine ord, Krone :) Håber vi ses igen en anden gang ;) 

Jeg bliver lidt fåmælt når jeg roses, derfor den korte hilsen.

Kram herfra :-* 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...