Hop til indhold
benjiboy

Sexparty - 9/1-2016

Recommended Posts

Hej allesammen,

Jeg vil meget gerne prøve en grænse af - NEMLIG ET SEX PARTY I PRIVATEN.

I mine øjne vil det frækkeste være at jo flere mand, og mindre kvinde, det vil være det bedste så vi rigtig kan give kvinden / kvinderne meget opmærksom..


Tænkte på ét hel dag, hvor vi hyggede med lidt mad & drikke indenbords... Er det noget i er friske på?

Prisen vil komme til at lægge på omkring 250,- for mad & drikke.

 

Datoen: 9/1-2016
Beliggenhed: København

 

Kom meget gerne med inputs...

Redigeret af Observator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Nille siger,  det ville gavne med lidt info om pigerne :P

Det lyder ellers spændende, og kunne bestemt ha' interesse :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jørgensen skrev, den 22/12/2015 at 00:06:

Ku' også godt være fristet, men afhænger meget af, hvem og hvor mange kvinderne er - og hvad forholdet kvinde:mand bliver.

Benjiboy har været tavs længe så tvivler på det bliver til noget.... men lader mig gerne overraske positivt :D

Forholdet mand/kvinde har han svaret på ;) .. der skal være overvægt af mænd så de få kvinder kan blive ordentligt forkælet ;)

Hilsen juleaben :D

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... er bare nysgerrig, Boys. hvad er konditionerne for det optimale GB?

Er det ca. 3-4-5 mænd pr. kvinde eller? og er det fedest, hvis det er 'småt, men godt' - mere intimt. eller er det bedre hvis der f.x. er 2-3 kvinder og tilsvarende mange mænd... så i har forskellige tiltrækkende kvinder, som i kan tænde på og cirkulere imellem..., smiler - så kan det selvfølgelig være svært at gennemføre i private omgivelser, men snarere i en 'klub'...

hvem har ikke haft en fræk fantasi i den retning, uhmmm...! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 42 minutter siden:

... er bare nysgerrig, Boys. hvad er konditionerne for det optimale GB?

 

3-4-5 mænd som du omtaler er nok noget nær det optimale, men helt op til 8-10 kan også sagtens gå, hvis man er indstillet på det. Faktisk er det næsten to helt forskellige ting. Enten det lille, intime gangbang eller også det lidt større, hvor det foregår lidt mere på samlebånd. Men begge dele er fede.

Jeg har hørt om et gangbang i sommer hvor der var 18 mænd om to piger. Det skulle i følge deltagerne have været en fantastisk oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...