benjiboy 4 Skrevet 26. November, 2015 (edited) Hej allesammen, Jeg vil meget gerne prøve en grænse af - NEMLIG ET SEX PARTY I PRIVATEN. I mine øjne vil det frækkeste være at jo flere mand, og mindre kvinde, det vil være det bedste så vi rigtig kan give kvinden / kvinderne meget opmærksom.. Tænkte på ét hel dag, hvor vi hyggede med lidt mad & drikke indenbords... Er det noget i er friske på? Prisen vil komme til at lægge på omkring 250,- for mad & drikke. Datoen: 9/1-2016 Beliggenhed: København Kom meget gerne med inputs... Redigeret 19. December, 2015 af Observator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RoccoRoc 23 Skrevet 26. November, 2015 Lyder da hyggeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 6. December, 2015 Lyder bestemt hyggeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 6. December, 2015 Hej hej Det lyder rigtig spændende. Har stor erfaring med GB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MortenKBH 133 Skrevet 19. December, 2015 Jeg er også intresseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dykker Skrevet 20. December, 2015 Jeg er bestemt også klar på en fed oplevelse, sig bare til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slamberten 99 Skrevet 21. December, 2015 Hej...d. 9 januar er jeg klart med....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. December, 2015 Hvem er pigen/pigerne ? det ville være rart at vide inden jeg tilslutter mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mejersken 47 Skrevet 21. December, 2015 Den 9 Januar lyder ok, men det vil rart med lidt flere detaljer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 22. December, 2015 Som Nille siger, det ville gavne med lidt info om pigerne Det lyder ellers spændende, og kunne bestemt ha' interesse :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 22. December, 2015 Også nysgerrig, præcis som Nille og Argent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. December, 2015 Lyder spændende Benjiboy. Har du selv nogle damer i tankerne, eller skal vi selv medbringe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 22. December, 2015 Ku' også godt være fristet, men afhænger meget af, hvem og hvor mange kvinderne er - og hvad forholdet kvinde:mand bliver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. December, 2015 Benjiboy må lige svare folk eller måske er det en juleand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. December, 2015 (edited) Jørgensen skrev, den 22/12/2015 at 00:06: Ku' også godt være fristet, men afhænger meget af, hvem og hvor mange kvinderne er - og hvad forholdet kvinde:mand bliver. Benjiboy har været tavs længe så tvivler på det bliver til noget.... men lader mig gerne overraske positivt Forholdet mand/kvinde har han svaret på .. der skal være overvægt af mænd så de få kvinder kan blive ordentligt forkælet Hilsen juleaben Redigeret 24. December, 2015 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. December, 2015 ... er bare nysgerrig, Boys. hvad er konditionerne for det optimale GB? Er det ca. 3-4-5 mænd pr. kvinde eller? og er det fedest, hvis det er 'småt, men godt' - mere intimt. eller er det bedre hvis der f.x. er 2-3 kvinder og tilsvarende mange mænd... så i har forskellige tiltrækkende kvinder, som i kan tænde på og cirkulere imellem..., smiler - så kan det selvfølgelig være svært at gennemføre i private omgivelser, men snarere i en 'klub'... hvem har ikke haft en fræk fantasi i den retning, uhmmm...! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 24. December, 2015 Mizz Skov skrev, for 42 minutter siden: ... er bare nysgerrig, Boys. hvad er konditionerne for det optimale GB? 3-4-5 mænd som du omtaler er nok noget nær det optimale, men helt op til 8-10 kan også sagtens gå, hvis man er indstillet på det. Faktisk er det næsten to helt forskellige ting. Enten det lille, intime gangbang eller også det lidt større, hvor det foregår lidt mere på samlebånd. Men begge dele er fede. Jeg har hørt om et gangbang i sommer hvor der var 18 mænd om to piger. Det skulle i følge deltagerne have været en fantastisk oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamder3000 46 Skrevet 28. December, 2015 Er bestemt også interesseret i dette. Og håber at der kommer lidt yderligere info som andre også efterlyser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg