Hop til indhold
BdsmPar

I aften torsdag aften fra 18-22 ca.

Recommended Posts

Pigen vil have pik. Fyren vil følge med i fodbold!!!

Søger 3-4 fyre der sammen kan ordne pigen i 2 timer. 1.000kr per mand, 1200inkl anal

Søger også enkelte fyre der kan komme og bruge hende alene.

Har du ikke mødt os før så er der kun én mulighed: 30min 1.500kr

Har du mødt os før så nedenstående:

15min lige på 700kr

30min 1.000kr

45min 1.400kr

 

Tilladt i ovenstående: mundknep/gagging indenfor hendes grænser, kneppe hårdt, slikke hende i begge huller, komme udover hendes ansigt.

Anal er altid ekstra 200 ( og altid med forbehold for størrelse - hun er meget lille)

Spyt på hende ekstra 100

Dominans af hende, inkl smæk i røven, beskidte ord ekstra 100

Sperm i hendes mund og se hende lege med det/spytte det nedover sine bryster og krop ekstra 100

 

Se gerne vores anmeldelser for seriøsitet :)

 

Kontakt fra nye mænd skal foregå sådan her (for at spare din og mind tid):

Skriv oplysning om fornavn, alder (max 50år), højde og vægt og vedhæft allerhelst et billed af kroppen.

Skriv i klart og tydeligt sprog hvad du ønsker og hvad tid der passer dig bedst.

Da vi leger på vores privatadresse, ønsker vi ikke kontakt fra folk med hemmeligt nr. eller lign. Første kontakt sker på [email protected] og skriv gerne dit ero-navn hvis du har et :) 

Vi er ikke ude på at generer dig med ovenstående oplysninger, vi gør bare dette af lyst og derfor skal ekstra deltagere passe ind i vores visuelle rammer :) 

IMG_3335.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

godt intiativ ,men tror folk er træt at at skal du det og det og det så koster det ,sæt en pris for en færdig pakke det er til at finde ud af, æv jeg er fra Jylland  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder frækt og lækkert :)


Icemand har fat i en lang ende mht...

Icemand skrev, 1 time siden:

skal du det og det og det så koster det ,sæt en pris for en færdig pakke det er til at finde ud af

.. ikke at det er der der fraholder mig fra at deltage denne gang ;) (Andre planer, und so weiter)

Håber det var frækt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sige god for BSDMparret, de er seriøse dog ret spontan mht. til annoncering, de gør det af lyst, derfor denne spontanitet :)

Jeg har leget med parret et par gange nu og jeg kommer hjem altid med et kæmpe frækt smil på læberne :D

For mig er prisen lige til, skriv hvad I ønsker og I får en samlet pris.

I'll be back ! :D

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Nille... altid hyggeligt med besøg fra dig ;)

Logikken bagved priserne er ret nem - Jo voldsommere du vil være ved tøsen, jo mere slider det på hende, desto mere skal det koste. En fællespris findes jo netop i 15, 30 og 45min. Man skal ikke straffe dem der ikke gider de mere perverse ting - de perverse må til gengæld tilkøbe.

Summa summarum er der en pakkepris, som du efterspørger, på "Tilladt i ovenstående: mundknep/gagging indenfor hendes grænser, kneppe hårdt, slikke hende i begge huller, komme udover hendes ansigt." 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Uuuh Lyder hyggeligt. Hvad koster det at se fodbold ;) 

 

 

( ved godt det er Lørdag idag :-) ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...