devilde 40 Skrevet 26. November, 2015 Er der nogen der kan anbefale en sød gp eller massør som tilbyder ekstra, til i morgen? Jeg kører gerne en time til halvanden efter den rigtige kvinde Det skal helst ikke være ved klinik. Alder er underordnet og jeg har intet imod lidt til gården og gaden, men massiv overvægt tænder mig desværre ikke, da jeg ikke selv er for robust bygget. Hun må meget gerne være et dejligt imødekommende væsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 26. November, 2015 Vil du rigtig "rives over" ? Sådan for alvor rives over, så din pik og resten af dig, næsten ikke står til at redde, de næste 14 dage .... ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
devilde 40 Skrevet 26. November, 2015 Nej tak. Det lyder ikke vildt tiltalende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 26. November, 2015 Det var ellers ærgerligt, for der er flere rigtig gode muligheder i det område du søger i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 26. November, 2015 Nå, som jeg ser det, er der 3 fremragende muligheder (nævnt i rækkefølge, hvor den bedste er nr. 1): 1. Adelie - findes her på sitet. Hun er fuldstændig fantastisk - gå ind og læs hendes anbefalinger og prøv at kontakte hende ! 2. Tilde - findes ligeledes herinde. Hun er lige blevet skamrost i går ! 3. Bella - også herinde. Rider fantastisk "på hest" og er rigtig sød ... Held og lykke med dit forehavende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
devilde 40 Skrevet 26. November, 2015 Hej Hybris. Mange tak for hjælpen. Jeg skynder mig lige at læse om dem :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. December, 2015 Ej undskyld, ved godt det er upassende at kommentere på noget som omhandler delvis en selv men Taaaaaaak Hybris, det er jeg da bare så glad for at vide at jeg har indtaget din plads nummer et. Smiler rigtig genert kys A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 9. December, 2015 Det har du, for det har du så rigeligt fortjent ! Du er bare dygtig til det du laver og når man så kender lidt til din baggrund, så får man yderligere respekt, for det betyder, at du virkelig brænder for det ... ! Du gør det ikke for pengenes skyld, i hvert fald ikke alene, men meget for fornøjelsens skyld - og det er den der driver "værket" ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg