Hop til indhold

Søger en sød GP fredag omkring Århus

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kan anbefale en sød gp eller massør som tilbyder ekstra, til i morgen? Jeg kører gerne en time til halvanden efter den rigtige kvinde :-) Det skal helst ikke være ved klinik. Alder er underordnet og jeg har intet imod lidt til gården og gaden, men massiv overvægt tænder mig desværre ikke, da jeg ikke selv er for robust bygget. Hun må meget gerne være et dejligt imødekommende væsen. :-)

Skrevet

Vil du rigtig "rives over" ?

Sådan for alvor rives over, så din pik og resten af dig, næsten ikke står til at redde, de næste 14 dage .... ?

Skrevet
  • Author

Nej tak. Det lyder ikke vildt tiltalende...

Skrevet

Det var ellers ærgerligt, for der er flere rigtig gode muligheder i det område du søger i.

Skrevet

Nå, som jeg ser det, er der 3 fremragende muligheder (nævnt i rækkefølge, hvor den bedste er nr. 1):

1. Adelie - findes her på sitet. Hun er fuldstændig fantastisk - gå ind og læs hendes anbefalinger og prøv at kontakte hende !

2. Tilde - findes ligeledes herinde. Hun er lige blevet skamrost i går !

3. Bella - også herinde. Rider fantastisk "på hest" og er rigtig sød ...

Held og lykke med dit forehavende.

Skrevet
  • Author

Hej Hybris. Mange tak for hjælpen. 

Jeg skynder mig lige at læse om dem :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ej undskyld, ved godt det er upassende at kommentere på noget som omhandler delvis en selv ;) 

men Taaaaaaak Hybris, det er jeg da bare så glad for at vide at jeg har indtaget din plads nummer et. 

Smiler rigtig genert :grin: 

kys A 

Skrevet

Det har du, for det har du så rigeligt fortjent !

Du er bare dygtig til det du laver og når man så kender lidt til din baggrund, så får man yderligere respekt, for det betyder, at du virkelig brænder for det ... !

Du gør det ikke for pengenes skyld, i hvert fald ikke alene, men meget for fornøjelsens skyld - og det er den der driver "værket" !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.