Hop til indhold
devilde

Søger en sød GP fredag omkring Århus

Recommended Posts

Er der nogen der kan anbefale en sød gp eller massør som tilbyder ekstra, til i morgen? Jeg kører gerne en time til halvanden efter den rigtige kvinde :-) Det skal helst ikke være ved klinik. Alder er underordnet og jeg har intet imod lidt til gården og gaden, men massiv overvægt tænder mig desværre ikke, da jeg ikke selv er for robust bygget. Hun må meget gerne være et dejligt imødekommende væsen. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Vil du rigtig "rives over" ?

Sådan for alvor rives over, så din pik og resten af dig, næsten ikke står til at redde, de næste 14 dage .... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Det var ellers ærgerligt, for der er flere rigtig gode muligheder i det område du søger i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Nå, som jeg ser det, er der 3 fremragende muligheder (nævnt i rækkefølge, hvor den bedste er nr. 1):

1. Adelie - findes her på sitet. Hun er fuldstændig fantastisk - gå ind og læs hendes anbefalinger og prøv at kontakte hende !

2. Tilde - findes ligeledes herinde. Hun er lige blevet skamrost i går !

3. Bella - også herinde. Rider fantastisk "på hest" og er rigtig sød ...

Held og lykke med dit forehavende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ej undskyld, ved godt det er upassende at kommentere på noget som omhandler delvis en selv ;) 

men Taaaaaaak Hybris, det er jeg da bare så glad for at vide at jeg har indtaget din plads nummer et. 

Smiler rigtig genert :grin: 

kys A 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Det har du, for det har du så rigeligt fortjent !

Du er bare dygtig til det du laver og når man så kender lidt til din baggrund, så får man yderligere respekt, for det betyder, at du virkelig brænder for det ... !

Du gør det ikke for pengenes skyld, i hvert fald ikke alene, men meget for fornøjelsens skyld - og det er den der driver "værket" !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...