Hop til indhold
Rescue51

Fake or NOT fake

Recommended Posts

Rescue51 skrev, for 15 minutter siden:

Kræver depositum, så det må være snyd og no go.

Hun lyder da ellers meget fornuftig og ser rimelig sund ud - og hun skriver heller ikke noget om hvor meget hun forlanger i depositum - måske bare for kørslen :)

19 årig blondine - med på den værste

Jylland

25/11 2015 21:42

Hey frække fyre!

Sød og fræk 19 årig pige er klar til dig, hvis du er?
Jeg er 165 høj og vejer 56 kg.

Jeg befinder mig i Aalborg, men har ikke stedet. Jeg køre ud i hele Jylland <3

Jeg elsker at dyrke vild og hård sex, omvendt elsker jeg også god og romantisk sex. Det kommer lidt an på stemningen og hvilket humør du og jeg er i.
Jeg er frisk på det meste. Blowjob er uden kondom og analsex er fuldstændig udelukket og jeg er ikke til flere fyre på en gang.

Nej jeg sender ikke nøgenbilleder til dig og nej jeg gider ikke sidde og skrive med dig i flere timer om hvad du synes er frækt osv.
Skriv hvor og hvornår du har lyst til at mødes med mig og i hvor lang tid. Jeg lover dig at du får dit livs oplevelse! hehe <3

Priser: (mindst 1 time)
1 time - 1.500 kr.
2 timer - 2.000 kr.
Over 2 timer - skriv

Bemærk:
Da over halvdelen af de aftaler jeg laver bliver aflyst vil jeg fra nu af tage et depositum.
Føler desværre det er nødvendigt for at jeg ikke spilder min tid og det er derfor ikke til diskussion.

Jeg glæder mig til at høre fra dig og tilbringe nogle frække stunder med dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har kun et par gange oplevet, at mænd der har udleveret deres private adresse til mig, pludselig trækker i land igen eller aflyser og de par gange det er sket, har der været tale om en aftale flere dage i forvejen og der er blevet aflyst i god tid. 
Og det skal der selvfølgelig også være plads til. Der kan jo komme noget i vejen, det kan jo også gælde den anden vej. 

Søde mænd. Lad nu være med at sende penge til et fremmed menneske, uanset beløbets størrelse  ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...