Hop til indhold
Lady Cherie

Hvad er det der sker med boardet? og lofthøjden?

Recommended Posts

Nu kan det godt nok være jeg bliver smidt ud, får advarsler, får karetæne...som flere andre medlemmerne herinde før mig, på det sidste har fået, men nu er jeg begyndt at undre mig....

Da jeg landet herinde på kosten var ordene: her er højt til loftet...vi sletter ikke...okay så!

Her på det seneste har tråd efter tråd forsvundet, indlæg efter indlæg, medlem efter medlem...pist...forsvundet....hvad er det der sker?

Skrev her til aften et sjovt (efter min mening) indlæg omkring en moderators kvajning som ved alle skribenteres skriv ville opfattes som personforfølgelse, afsporing osv og ville blive slået hårdt ned på af...moderatorene, men nu var det moderatoren selv....og han undskylder, jeg laver grin med det...med tanke på alle de advasler og karentæner der er på det seneste uddelt til gode faste medlemmer, som har været her meget meget længe...som har holdt boardet kørende med debat og indlæg (en ting som overhovede ikke må underkendes som værdi...ingen indlæg....ingen debat...intet board...hvem fanden gider læse et board hvor der intet sker?) (nu kan man så være så overmodig at sige som ejer/admin/moderator..."der kommer nye bruger/medlemmer.......jeg kan så sige....der kan også komme andre boards?....underkend aldrig værdigen af indlæg)

Men det korte og lange var at jeg fik en "reprimande" af pågældne moderator om at jeg skulle ikke provokere, og at mit sjov var ikke sjovt fordi vi brugere var som vi var overfor moderatorene (noget i den stil) Jeg undskyldte og prøvede at forklare at det var kun for at drille...men det var ikke en dialog....

Mit indlæg der provokeret, var blevet slettet, og så blev jeg faktisk lidt vred, havde alle andre end moderatoren skrevet det indlæg.....så havde det givet en klar advasel....hvordan fortæller jeg Admin at der er noget galt med moderationen herinde for tiden? eller er det kun mig, der ser medlem efter medlem forsvinde eller holde op med at skrive pga fuldstændige tåbelige nye regler som bliver håndhævet pt. hvor der ikke er plads til sjov?

Tak for taletiden....kravler hen i hjørnet sammen med de andre grå.....og undre mig over lofthøjden, som har været så højtbesunget i forhold til andre boards.

 

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er mit indtryk at det er enormt... ENORMT subjektivt det hele.. Det er vist sådan "Højt til loftet" fungere.. Man kan også se piger blive svinet til i anmeldelser, og det er helt ok MEDMINDRE det lige er en pige de kender.. så bliver der tildelt advarsler.. :D Men jaja

"Hvis man ikke kan li lugten.." eller sådan noget..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Claire skrev, for 6 minutter siden:

Det er mit indtryk at det er enormt... ENORMT subjektivt det hele.. Det er vist sådan "Højt til loftet" fungere.. Man kan også se piger blive svinet til i anmeldelser, og det er helt ok MEDMINDRE det lige er en pige de kender.. så bliver der tildelt advarsler.. :D Men jaja

"Hvis man ikke kan li lugten.." eller sådan noget..

 

Claire sådan kan det vel godt se ud udefra, men du glemmer vist at moderatorerne også er afhængig af at der kommer anmeldelser fra os brugere. Du kan da ikke forvente at moderatorene skal sidde og overvåge samtlige indlæg 24/7 på boardet. Det bliver man helt bims i hovedet af, tænker jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, Lige nu:

Claire sådan kan det vel godt se ud udefra, men du glemmer vist at moderatorerne også er afhængig af at der kommer anmeldelser fra os brugere. Du kan da ikke forvente at moderatorene skal sidde og overvåge samtlige indlæg 24/7 på boardet. Det bliver man helt bims i hovedet af, tænker jeg. 

ja måske.. men jeg ser det ikke "Ude fra" jeg ser det "inde fra" som en person der tit har diskuteret tonen i anmeldelser.. også med moderatorer...
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 1 minut siden:

Claire sådan kan det vel godt se ud udefra, men du glemmer vist at moderatorerne også er afhængig af at der kommer anmeldelser fra os brugere. Du kan da ikke forvente at moderatorene skal sidde og overvåge samtlige indlæg 24/7 på boardet. Det bliver man helt bims i hovedet af, tænker jeg. 

Kære troldmand

Der kommer ingen anmeldelser, hvis medlemmerne er bange for at skrive, fordi de evt overtræder en regel.

Mindre anmeldelser, mindre skriverier, mindre læsere, mindre aktivitet, færre pigere, færre brugere/medlemmer, intet board.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 12 minutter siden:

Kære troldmand

Der kommer ingen anmeldelser, hvis medlemmerne er bange for at skrive, fordi de evt overtræder en regel.

Mindre anmeldelser, mindre skriverier, mindre læsere, mindre aktivitet, færre pigere, færre brugere/medlemmer, intet board.

Det er ikke mit indtryk at man får en reprimande ved at overtræde en regel en enkelt gang, men gentagne gange. 

Iøvrigt, så undrer jeg mig over at vi igen diskutere lofthøjden.

Da der var højt til loftet, så var det et problem. Nu hvor der efter dit udsagn er lavt til loftet, så er det også et problem. Det er vist svært at gøre alle tilfreds. 

Redigeret af troldmanden
præcisering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En der altid holder fanen højt er Bluejacket selvom jeg tit næsten kan blive irriteret på ham :D:D:D  Vi andre gør det her sted til en børnehave og pædagogerne er nogle sure trælse strikse nogen der altid er uretfærdige mod lille mig, vi elsker at hade dem :D:D:D 

Enkelte er værre end andre men vi ved at når først Cherie har lugtet ballade og blod og går i krig så er fanden for alvor løs, sådan har det altid været. Frem med popcorn og cola, Cheries næse og fornemmelser og krigsliderlighed tager aldrig fejl :D :D:D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Hej Østerbroer

Jeg har lært af mine fegl og straks rapporteret dit indlæg for personforfølgelse og afsporing!

sjovt ik? :D 

Jo det er sgu sjovt men det har du alle dage været  :D:D:D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 10 minutter siden:

Hej Østerbroer

Jeg har lært af mine fegl og straks rapporteret dit indlæg for personforfølgelse og afsporing!

sjovt ik? :D 

Kan man være en strid heks samtidig med at man er stand-up komiker ? Sjov ikke :P

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Loftet følger tidevandet... men jo EG var sjovere før i tiden, hvor vi hyggede os mere og skrev flere gode anmeldelser, nu er der for meget personfnidder, jeg indrømmer gerne jeg indimellem bliver indblandet. Som tiden går får folk horn i siden på hinanden og disse går sjældent i glemmebogen, de dukker op ved næste tænkelig lejlighed.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...