Hop til indhold
Gæst

Aktivitetsfeed

Recommended Posts

Gæst

Hej Administrator og co

Halvdelen af min aktivitetsfeed er pludselig forsvundet. Jeg har ikke rørt noget eller gjort noget. Er det en fejl?

Jeg kan heller ikke poste noget på den.

Vil helst ikke at nogen tror jeg sletter deres indlæg på min profil  :-)

Kh. Milfine

Redigeret af Milfine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfine skrev, for 41 minutter siden:

Halvdelen af min aktivitetsfeed er pludselig forsvundet. Jeg har ikke rørt noget eller gjort noget. Er det en fejl?

Jeg kan heller ikke poste noget på den.

Hvis det er ulæst indhold du hentyder til - så forsvinder de, så snart du har læst dem og du må istedet søge dem i f.eks.: Alt Aktivitet.

Af og til kan det være en fordel at åbne indlæg på en ny fane, så forsvinder de ikke, selvom du læser andre tråde på andre faner og du kan have de 3 - 4 for dig mest interessante tråde åbne på samme tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Jernsvin

Tak for svar :-)

Jeg tror jeg ved hvad du mener og jeg tror ikke det er det samme jeg efterlyser. Lige nu kan jeg ikke poste noget på min egen "væg" (aktivitetsfeed) Og de hilsener jeg havde fået er pist væk. Jeg lagde tre videoer ud men de forsvandt pludselig.....måske de var lige grove nok, men det tror jeg dog næppe i et forum som dette hvor man aldrig ved hvornår man får en omkringfarende tissemand eller fisselette i hovedet :-)

Hvis jeg nu lægger en lille hilsen til dig inde på din profil, vil den så forsvinde efter et par dage?

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du mener du har skrevet mere end 3 indlæg, så må de være blevet slettet/bortcensureret, men isåfald synes jeg godt admin. kunne have sendt dig en PB med en forklaring.

Bemærk at personlige beskeder slettes, hvis du trykker på "forlad samtale".

Evt. burde du sende en PB direkte til en af administratorerne - se nederst på siden eller i oversigten - evt. kan du også bare trykke på rapporter i et af dine egne indlæg.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfine skrev, for 10 timer siden:

Hvis jeg nu lægger en lille hilsen til dig inde på din profil, vil den så forsvinde efter et par dage?

Jeg kan se du har posted noget på min aktivitetsfeed, men ikke hvad? Tror det er bedre om du skriver en PB :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...