Hop til indhold
Cross-Eye

Pamela -Aalborg

Recommended Posts

Lige en anmeldelse - quickie-style - lidt som min oplevelse hos ovenstående.

http://side6.dk/resultatside/?q=smukkepamela24

Køn pige - billederne er hjulpet lidt på vej, men hun hører bestemt til i den gode ende af skalaen.

Oplevelsen var dog ren mekanik, havde bestilt 30 min - men på med gummi, 1 minuts uengageret fransk, og så var 90 % af lysten væk - hun ville ha det overstået i en fart, og efter 15 min var jeg på vej væk igen. Det bliver ikke gentaget Der er dog andre på stedet - så måske jeg orøver lykken igen en anden dag - det er heldigvis pænt og rent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jo så forskelligt.

 

Jeg har besøgt Pamela i kun 15-20 minutter og fik super god behandling med kys og lækker fransk, og hun var indlevende sød og god at snakke med også...

 

Så kan ikke sige noget dårligt, men ja, huset er godt og kommer der sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja sådan er det så forskelligt! Jeg er glad for at du havde en god oplevelse :-)

En del har også dårlige oplevelser med Karina/Miss Lily, men jeg sidder bare og håber på at hun kommer til Nordjylland igen. Ak ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...