Hop til indhold

Recommended Posts

Som ny i dette forum synes jeg, at det er på tide jeg også bidrager :-) Har læst og blevet guided gennem jeres gode indlæg gennem længere tid - og nu samler jeg lidt op, for at "betale tilbage".

Havde læst stålende beretninger om Navia flere steder i dette forum og følte mig ret så sikker på en fantastisk oplevelse, selvom en enkelt havde forholdt sig kritisk. Smag og behag er jo forskelligt, så læs dette som min subjektive vurdering. https://annoncelight.dk/showad/181800 

Navia er nem at komme i kontakt med via sms - og aftaler en time. Jeg var blevet tændt på hendes kombi Tantra, som jeg aldrig havde prøvet, og B2B. I én af de andre tråde blev prostatamassage fra Nivias hånd rost til skyerne, så den sad i baghovedet, da jeg også er novice dér ;-) 

Stedet er et af de bedre - ligger diskret, og når man ringer på åbner Navia med det samme. Havde dog lige sikret mig med en sms, så jeg var sikker på kysten var klar. Navia har nogle FANTASTISKE bryster, og det med de rimelige lange nippels er absolut sandt :-D  Hun er sød, smilende, men ikke så køn som mine forventninger. Mine forventninger var måske også for høje - og smag er forskellig.

Betaler hvad det koster (havde jeg jo fra anmeldelser) - hvilket alt andet lige er i den lidt mere peberet ende for mig. kr. 1500 skiftede hånd, og jeg lade mig på den udmærket seng, med det famøse (dejlige) spejl, så der kan følges med ;-) Startede med en rygmassage (god), overgang til Tantra (spøjst, og dejligt), hvorefter hun koncentrere sig en del om baller og strejfer flere gange r..hullet. Ligger og tænker på, om det er i dag jeg skal prøve prostatamassagen ;-) Hun springer selv ud i det og siger, at det kan jeg tilkøbe for kr. 300, og jeg svare, at jeg troede kr. 1500 dækkede denne service, hvis lyst. Dér tog jeg så fejl, og fravælger.

Efter massagen skal jeg da lige love for at pik og nosser får massage med massere af olie - og både hænder og de dejlige bryster bruges. Tid til at kneppe, og jeg vælger missionæren for at kunne lege med brysterne, som jeg vis har nævnt er FANTASTISKE. Dejligt at kunne kigge i spejlet, hvortil Navia tit kigger - tror sgu det tænder hende selv ;-)

Selve knaldet ikke noget at skrive hjem om, må faktisk koncentrere mig om at komme frem for en rullende nydelse og en eksplosion. Det efterfølgende bad og tørring af kroppen er dejligt.

Konklusion: Alt for dyrt - Navia sød, men ikke køn i min optik (lidt buttet, som jeg ellers synes ok), massage ok (kan fås andre steder uden at blive flået), Tantra sjov, men ikke noget jeg vil længtes efter. Sexen middel, eller endda under.

Sååå jeg fortrød jeg ikke havde taget et andet valg, Enten et BJ til en plovmand for at få taget trykket, eller en glædespige til 800-1000 kr, men så havde jeg selvfølgelig ikke fået massagen.

Håber min anmeldelse kan hjælpe andre, som jeg har nydt godt af mange her på Eroguide,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...