Hop til indhold
modensønderjyde

Thai massage i Odense - Østre Stationsvej

Recommended Posts

Jeg var på kursus i Odense i sidste uge og fandt et nyt thai massage sted på Østre Stationsvej ved hjørnet af Klostervej. Ikke så diskret, da det ligger lige ved et busstoppested. Der er parkering overfor. Kan desværre ikke huske stedets navn, men der er kun den på det sted.

Jeg gik direkte ind og blev mødt af en sød og pæn thai dame, som tog mig med ned i kælderen, hvor hun så spurgte om jeg ville masseres af to damer, hvilket jeg sagde ja til.

Jeg lagde mig nøgen op på briksen på maven og damerne gik i gang, mens de småsludrede med mig og med hinanden. Det var en rigtig god massage, hvor jeg blev spurgt om hvilken hårdhed massagen skulle have. Jeg valgte medium. Undervejs blev der også pillet lidt ved de ædlere dele, på en dejlige måde, nærmest tantra lignende.

Efter et stykke tid om på ryggen, hvor massagen så fortsatte, og selvfølgelig blev mere intim, så lille mand blev til stiv mand. Blev så tilbudt HJ hvilket jeg accepterede. Fik det dejligste olierede handjob, som foregik stille og roligt, så jeg til sidst nærmest eksploderede ud over det hele.

Rigtig dejlig massage, pæne og nydelige lokaler, og to meget søde og pæne damer, som godt nok har rundet de 40 år, men til gengæld giver de absolut en fantastisk god massage.

Bagefter blev jeg tilbudt noget at drikke og tog en kop kaffe mens vi snakke i sofaen i stueetagen.

Massage af 2 damer og HJ kostede i alt 900,00 kr., hvilket jeg synes er rimeligt, når de var to damer. De tilbyder ikke andre former for afslutning end HJ.

Kan varmt anbefale stedet, hvis I kan "nøjes" med HJ. Det var bedre end at komme ved samleje :-).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
modensønderjyde skrev, den 25/11/2015 13.59.51:

Jeg var på kursus i Odense i sidste uge og fandt et nyt thai massage sted på Østre Stationsvej ved hjørnet af Klostervej. Ikke så diskret, da det ligger lige ved et busstoppested. Der er parkering overfor. Kan desværre ikke huske stedets navn, men der er kun den på det sted.

Jeg gik direkte ind og blev mødt af en sød og pæn thai dame, som tog mig med ned i kælderen, hvor hun så spurgte om jeg ville masseres af to damer, hvilket jeg sagde ja til.

Jeg lagde mig nøgen op på briksen på maven og damerne gik i gang, mens de småsludrede med mig og med hinanden. Det var en rigtig god massage, hvor jeg blev spurgt om hvilken hårdhed massagen skulle have. Jeg valgte medium. Undervejs blev der også pillet lidt ved de ædlere dele, på en dejlige måde, nærmest tantra lignende.

Efter et stykke tid om på ryggen, hvor massagen så fortsatte, og selvfølgelig blev mere intim, så lille mand blev til stiv mand. Blev så tilbudt HJ hvilket jeg accepterede. Fik det dejligste olierede handjob, som foregik stille og roligt, så jeg til sidst nærmest eksploderede ud over det hele.

Rigtig dejlig massage, pæne og nydelige lokaler, og to meget søde og pæne damer, som godt nok har rundet de 40 år, men til gengæld giver de absolut en fantastisk god massage.

Bagefter blev jeg tilbudt noget at drikke og tog en kop kaffe mens vi snakke i sofaen i stueetagen.

Massage af 2 damer og HJ kostede i alt 900,00 kr., hvilket jeg synes er rimeligt, når de var to damer. De tilbyder ikke andre former for afslutning end HJ.

Kan varmt anbefale stedet, hvis I kan "nøjes" med HJ. Det var bedre end at komme ved samleje :-).

 

Fik du HJ med to damer tilstede, eller var den ene gået ud da der kom dertil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiggede lidt ind af vinduet i går da jeg kørte forbi, det er Ae fra 123 Thaimassage som er tilbage :-P. Havde ikke lige tid, besøger dem i næste uge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, den ‎26‎-‎11‎-‎2015‎ ‎19‎:‎02‎:‎55:

Fik du HJ med to damer tilstede, eller var den ene gået ud da der kom dertil?

De var begge tilstede lige til det sidste *SF*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gutten skrev, for 8 timer siden:

Kiggede lidt ind af vinduet i går da jeg kørte forbi, det er Ae fra 123 Thaimassage som er tilbage :-P. Havde ikke lige tid, besøger dem i næste uge

Hejsa.

Jamen hun er da så absolut et besøg værd ( Ae )  Men hun plejer da godt at ville mere end et hJ :)  og hun var god til det :)      .....  da hun var hos 123 eller i bryllle var det da med fuld pakke.     

Men det kan jo være hun ikke gør det mere ......

Nå men jeg må da kikke forbi en dag inden så længe .

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den ‎28‎-‎11‎-‎2015‎ ‎14‎:‎22‎:‎30:

Hejsa.

Jamen hun er da så absolut et besøg værd ( Ae )  Men hun plejer da godt at ville mere end et hJ :)  og hun var god til det :)      .....  da hun var hos 123 eller i bryllle var det da med fuld pakke.     

Men det kan jo være hun ikke gør det mere ......

Nå men jeg må da kikke forbi en dag inden så længe .

VH 

Jeg fik massage af Mai og hun sagde at hun kun var til HJ. Jeg ved ikke om den anden tilbyder det hele, men vil da gerne vide det *S*.

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 21 minutter siden:

Jeg fik massage af Mai og hun sagde at hun kun var til HJ. Jeg ved ikke om den anden tilbyder det hele, men vil da gerne vide det *S*.

Hejsa.

Altså det har hun gjort tidligere hvor hun har arbejdet sååå,   men det kan jo være hun er stoppet med det,  men det tror jeg nu ikke :) .

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

var lige forbi idag, Ae var til fødselsdag, så det blev kun til massage af den anden i huset, må sige, en rigtig god massage, det var bare godt, til sidst spurgte hun om mere massage, spurgte om pris, tilbud nu siger hun, 500,- for en time med HJ , jo tak, og det blev også udført til top. Dejlig oplevelse. Næste gang må det være Ae jeg besøger. *SF* 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mini_me skrev, den 2/12/2015 at 14:35:

Hvad måtte du slippe for massage og hj af to kvinder og hvor længe var du under behandling? 

Der står i anmeldelsen at TS gav 900,- for 2 piger incl. HJ.

På sjælland for man en times tid for de penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi den anden dag.


 Blev vist ned i kælderen. Og lagde mig på den opvarmede massagebriks. Hun spurgte om det skulle være hårdt eller medium. Jeg valgte hårdt. Og så kom olien på - jeg troede at hun havde brugte hele flasken på min ryg, for jeg følte det svømmede. Der blev strøget og strøget og jeg var faktisk ved at fortryde. Men langsomt blev det hårdere og hårdere. Især når hun brugte underarmen. Til sidst var det nede ved lægmusklerne og der måtte jeg give mig.

Vendt om og efter forsiden også havde fået tur kom det klassiske spørgsmål om banditten også skulle have en tur. Selvfølgelig. Hun tilbød ikke sex.

Alt i alt en rigtig god oplevelse. Stedet kan anbefales hvis du kun er efter massage og måske et HJ.

F

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi idag igen, for at få lidt massage og  HJ.Der var så afløser på idag, og hun ser faktisk godt ud, så jeg snupper en time, nede i rummet spørger jeg om en time massage, 300,- siger hun, super, den snupper jeg, efterhånden nuller hun lidt dernede, og hun spørger om jeg vil have mere, hun giver kun HJ, så spørger jeg så om prisen, 500,- ok, det er fint. 500,- for massage og HJ.

 Da hun så er færdig, giver jeg hende de 500,- og hun kikker så på mig og siger, det er ikke nok. Hun vil så have 300,- for massage og 500,- for et rimelig hurtigt HJ. 800,- ialt, så er det dælme betalt, for 100,- mere kunne man så få B2B et andet sted, ØV

håber snart at Bee kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 2 timer siden:

Var forbi idag igen, for at få lidt massage og  HJ.Der var så afløser på idag, og hun ser faktisk godt ud, så jeg snupper en time, nede i rummet spørger jeg om en time massage, 300,- siger hun, super, den snupper jeg, efterhånden nuller hun lidt dernede, og hun spørger om jeg vil have mere, hun giver kun HJ, så spørger jeg så om prisen, 500,- ok, det er fint. 500,- for massage og HJ.

 Da hun så er færdig, giver jeg hende de 500,- og hun kikker så på mig og siger, det er ikke nok. Hun vil så have 300,- for massage og 500,- for et rimelig hurtigt HJ. 800,- ialt, så er det dælme betalt, for 100,- mere kunne man så få B2B et andet sted, ØV

håber snart at Bee kommer igen.

Kan du ikke beskrive nærmere hvordan hun så ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...