Hop til indhold
stener

Varm og sød lille sag i Valby (Kelli)

Recommended Posts

Besøgte hende her forleden, havde set annoncen og må fik lyst til at se hende i virkelighedden, har dog med tiden lært, at hvis det ser for godt er det så også ofte, men ikke her:-)

det er hende på billederne, men det er ikke hende du taler i telefon med. Kelli kan ikke mange ord engelsk, men er god til at bruge google translate, så vi fandt ud af det alligevel.

Hendes blow er virkelig virklig vådt, ikke så dybt, men vådt, varmt og blødt, med øjenkontakt og god tid.

 Tror faktisk hun vil være ret lækker at have sex med, hun virkede ihvertfald til, at hun kunne lide hvad hun lavede:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
veludrustenkbh skrev, for 7 timer siden:

Lækker pige, nåede du ikke at kneppe tøsen ?

Tager næsten altid kun et blow første gang. Det siger ofte meget om pigen og så er jeg også ret vild med et blow. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
onetimeatbandcamp skrev, for 7 minutter siden:

Are the pictures accurate or have they been Photoshopped?

Lidt tror jeg;)der er vist ingen kvinder som har så glat hud naturligt;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det syntes jeg ikke, måske brysterne var lidt mindere, men de var skønne. Men rigtigt jeg har fået et par mindre heldige overraskelser med strækmærker, i sær hos thaipiger eller nogle vildt arrede bryster. Så er det svært at finde en grimasse der kan passe, når de lige har fået extra betaling, for at smide tøjet ;)0

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...