Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har noteret mig at omkring 90% af indlæggene herinde er om svage mænd og stærke kvinder.  Jeg efterlyser informationer om kvindelige masochister og søger kontakt med sådanne.  Hvor er de?

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det er tilfældet, alt efter hvad en masochist pige accepterer at udsætte sig selv for, at en oplevelse med dem meget hurtigt løber op i en udgift, som kun de færreste kan betale, de mænd der er til det?

Jeg forestiller mig derfor at et signal om en velpolstret tegnebog, og en samtidig vilje til at ville betale mere for oplevelsen end de fleste er i stand til at betale, et sådant signal vil måske kunne afstedkomme nogle uventede pige henvendelser i ens indbakke, som man ikke lige får ellers ved at skrive under Efterlysninger?

Risikoen er så nok, at der også kommer henvendelser fra piger, hvis udsigten er til store penge, som ikke er egnede til rollen og som aldrig burde have indladt sig på det for pengenes skyld.

Måske der skal sorteres, de forkerte piger søges undgået.

Ved ikke om jeg har ret, blot mine tanker når der tales om at være den mandlige sadist sammen med masochistiske piger, hvor piger får penge for det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en dyr hobby at være en dominerende "sadist" mand, det har jeg selv erfaret, det kræver mange opslag med få hennevelser og ofte til store penge, 
men regn med omkring 2500-3000 pr time, måske mindre hvis i ses fast, har selv været i SM gamet i 6 år efterhånden, og har nok købt mig til oplevelser med 4 rigtige sub tøser i denne tid, så der er langt imellem dem :), 

men hvis du kan undvære det hårde og bare skal have det dominerende har jeg ofte oplevet at få det hos glædespiger, mange af dem har intet imod en dominerende mand i sengen, så hvis man bare tager styringen og viser vejen kan man ofte få nogle halv dominerende ture med alm glædespiger, så længe man går stille frem og læser deres signaler, 

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, den 24/11/2015 at 23:04:

Jeg har noteret mig at omkring 90% af indlæggene herinde er om svage mænd og stærke kvinder.  Jeg efterlyser informationer om kvindelige masochister og søger kontakt med sådanne.  Hvor er de?

:shock:

Hvis du mener pisk med mærker a la http://elitepain.com/movie.php?from=package_795&id=774&hd=on ja så er det meget svært at finde uden for det privat rum og du skal regne med priser omkring 6-7000 pr. time, har kun kendt en som kunne leverer på den front og hun er stoppet i hvert fald for nu.

Det kræver meget tillid og kun meget få er det til og stort set ingen gør det for penge. Mit bedts bud er prøv i de private BDSM kredse og kast så en stor pose penge efter dem som du får kontant med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 26/11/2015 at 17:19:

Har efterhånden mødt et par af slagsen. Fælles for dem, har været at det var mere lysten der drev værket, enten hos dem selv, eller en partner. Har "desværre" fundet meget få glædespiger der kunne tilbyde noget inden for dette, som var til at betale...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Hmm.... Altså, jeg er ægte masochist, i mit privatliv, og tilbyder en blid slave pige service i mit professionelle liv. Som udgangspunkt. Efterhånden som jeg lærer dig at kende kan vi måske snakke om mere... sender dig en PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...