Hop til indhold
fyr9000

SexPrinsessen eller Frøken Sisse

Recommended Posts

Der er et par tråde om Frøken Sisse men nu kalder hun sig SexPrinsessen.

Jeg er babsoman og aflagde et besøg for noget tid siden. Hun var pæn, god pris og havde nogle lækre bryster men jeg måtte ikke slikke på dem og måtte ikke komme ud over dem. og det ødelagde det hele. Kommer nok ikke igen af den grund.

 

https://annoncelight.dk/showad/195379

 

Redigeret af fyr9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
fyr9000 skrev, 1 time siden:

Hun var pæn, god pris og havde nogle lækre bryster men jeg måtte ikke slikke på dem og måtte ikke komme ud over dem. og det ødelagde det hele. Kommer nok ikke igen af den grund.

https://annoncelight.dk/showad/195379

Det kunne du jo have spurgt om på forhånd om du måtte og dermed sparet dig selv for en dårlig oplevelse!

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 6 minutter siden:

Det kunne du jo have spurgt om på forhånd og dermed sparet dig selv for en dårlig oplevelse.

Når der i annonceteksten er tre sætninger, hvoraf den ene lyder: "Mine bryster er en fyldig E-skål der elsker kærtegn, kys og et par frække hænder og tunge..", så er det da naturligt at formode, at man godt må - uden på forhånd at skulle spørge efter en bekræftelse af det, der bliver tilbudt. :) 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Gina Faith skrev, for 14 minutter siden:

Når der i annonceteksten er tre sætninger, hvoraf den ene lyder: "Mine bryster er en fyldig E-skål der elsker kærtegn, kys og et par frække hænder og tunge..", så er det da naturligt at formode, at man godt må - uden på forhånd at skulle spørge efter en bekræftelse af det, der bliver tilbudt. :) 

Mvh,

/Gina.

joooo...men hvilken tekst sælger bedst ???..at der ikke er nogen sammenhæng i teksten på annonceringen, og det faktiske....det er set før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gina Faith skrev, for 3 timer siden:

Når der i annonceteksten er tre sætninger, hvoraf den ene lyder: "Mine bryster er en fyldig E-skål der elsker kærtegn, kys og et par frække hænder og tunge..", så er det da naturligt at formode, at man godt må - uden på forhånd at skulle spørge efter en bekræftelse af det, der bliver tilbudt. :) 

Mvh,

/Gina.

Gina: Jeg beklager virkelig meget, men jeg havde ikke læst annonceteksten. :) 

Det er godt, at du som sædvanligt er så knivskarp :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, den 24/11/2015 13.46.44:

Når der i annonceteksten er tre sætninger, hvoraf den ene lyder: "Mine bryster er en fyldig E-skål der elsker kærtegn, kys og et par frække hænder og tunge..", så er det da naturligt at formode, at man godt må - uden på forhånd at skulle spørge efter en bekræftelse af det, der bliver tilbudt. :) 

Mvh,

/Gina.

Præcis!!

Og det er synd for ellers var hun lige noget for mig. Godt der er andre fisk i havet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...