Hop til indhold
hoho92

P club Flensburg

Recommended Posts

Var idag på på indkøb sammen med familien i Flensburg hvor der skulle købes billige sodavand.. 

Hele dagen har jeg gået og kigget på kvinder omkring mig og var begyndt at blive godt liderlige. 

Så da familien beslutter at tage til fordepark eller hvad det hedder. Kommer min undskyld for at forsvinde lidt for mig selv.. 

Jeg har været på P-club før og ved den ligger i nærheden. Dog har jeg ikke set udvalgt af piger længe og tænkte det kunne være fedt at prøve noget spontant. 

Efter en god gennemtænkt løgn historie kunne jeg køre afsted. 

Stedet er 3-400 meter derfra. 

Ankom der kl 16:30 og der var biler udenfor. Så tænkte at der var gang i den. Det viser jeg at det klubbens biler da jeg kun så to mænd derinde. 

Men jeg ringede i døren og en blondine åbnede til mig som hedder Sophie. Hende havde jeg været sammen før og var ok. 

Så spørger hun det om man har været der før eller ej. ( i der har været der kender det ) 

men sagde ja og ville går direkte på værelse. Sætte mig i sofaen og der kom 5 piger. Det var der jeg lå mærke til den lille pige selvom hun var 25 år. Hun hedder roxy og var fra romanien. 

Jeg tog et bad og gik med hende op på værelse. På trappen rør hun på pikken og spørg om den er klar hahah. 

På værelse vælger jeg en time med 69.. Jeg siger så til hende at det skal være godt sex og hun skal gøre sit bedst. Hun smiler efter jeg giver hende hendes 160 euro for en time plus 25 slik også 30 til hende for at gøre sit bedste. 

Lå med maven imod sengen hvor jeg fik lidt massage. Derefter vendte jeg mug om hvor hun langsom bevagede sig nedad og begyndte med hendes mund. Efter et stykke tid begyndte hun at dreje sig rundt og bevæge sig imod mit ansigt med hendes røv først. Så begynder hun at sutte igen og jeg at det en 69 vi er ud i.. Jeg piller rundt omkring og slikker, finger havde hun ikke noget imod og det kunne ses efter hun blev meget våd. På et tidspunkt var det så godt at hun lå sit hoved på ned imens jeg slikkede vider, kunne høre på hendes åndedrag og lyde at hun nød det virkeligt.. Der var også noget jeg kunne se i den vinkel som jeg kommer tilbage til sener... 

Jeg skubbede hende ned af mig og sagde jeg skal kneppe, hun sagde nej.. Jeg vil ride dig først. Hun hoppede på og blev der oppe omkring 10 min. Så ned og sutte også i missioneren hvor jeg med min 193 cm krop og en vagt på 90kg føler mig som hulk iforhold til hendes 55 kg og 160 høj krop. 

Jeg kneppede hende langsomt og hårdt og hurtigt og hårdt. Hun nød det virkeligt og det var de 30 euro der måske gjord at hun gjord sig umage. 

Jeg ville nu kneppe i doggystyle fordi jeg havde set noget imens vi var i 69eren.. 

Hendes bagerste hul var i ikke så stram som den burde være. Derfor spurgte jeg hende om hun er til anal og det var hun. Jeg nåede ikke at nævne penge hvor hun sagde at det skal du ikke betale for.. Troede jeg ramte jackpot den dag. Jeg må virkelige havde givet hende lyst. 

Men efter lidt doggystyle i etteren var der tid til toeren. Den varme og de lyde hun kom med var så fantastisk dejlige. Brugte 5 min på det hvor jeg så kom op i hende.. 

Efter jeg smed kondomet og hun tørrede mig af. Lå jeg mig på sengen for at slappe af, hvor hun kaster sig over mig som var vi gift og hun var så glad for mig. Hun røste mig og kyssede mig på brystet imens hun legede med kuglerne. 

Ialt var jeg der inde 55 minutter, hvor jeg på vej ud siger at hun godt kan tåle mere hvis vi går ind igen nu. Jeg havde så meget lyst, men min undskyldning havde jeg ikke forbedret så langt :) 

fantatisk oplevelse og hende skal jeg have en tur med igen snart i næste uge måske mandag hvis nogen vil med 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også Roxy er en dejlig pige og jeg har også taget en tur med hende tidligere, men sidst jeg var der, syntes jeg hun så lidt kedelig ud og trængte bl.a. til at få ordnet hår, men da hun kom og lidt påtrængende lagde an på mig, havde jeg det lidt svært med at afvise hende, men jeg havde altså netop kigget en Kamelia ud, der længe havde siddet og gjort tegn med tungen trykket godt ud i kinden og lagt op til noget rigtig frækt: https://www.eroguide.dk/forum/topic/39404-fantasy-lounge-verliebt-und-verhaftet/?do=findComment&comment=356610

Men var det ikke dyrt sådan at efterlade familien i Förde Park? - Nå hvad søren, du havde jo også selv spenderbukserne på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dyrt jo, men som jeg skrev tidligere så ramte jeg jackpot den dag. Jeg vandt penge på Oddset :) og spiller meget :)

Redigeret af hoho92

Del dette indlæg


Link til indlæg

To af de piger på siden var sikkert på værelse, dem så jeg ikke. Også var der tre piger som ikke var på siden. 

Nogle piger kommer som gæst og de er ikke fast i klubben 

Redigeret af hoho92

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...