Hop til indhold
Guest Side99

Ung 19 blondine fra vejle

Recommended Posts

Guest Side99

man får et når man skriver til hende :) Store lækre bryster, helt tynd teen krop. Du skriver bare en mail, og så svare hun ret hurtigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Side99

Jeg kan godt smide billedet op her, det som jeg har modtaget? Ved bare ikke om det måske strider mod nogle regler her på sitet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vent hellere med det. Synes bare generelt det var nemmere hvis hun vedhæftede dem til annoncen med det samme.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, om det strider mod EG's regler.

Men er det et billede, du har modtaget privat, fordi hun ikke ønsker billederne offentliggjort, så lægger man dem ikke på nettet. Man bør heller ikke sende dem videre til andre.

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Side99

okay, ja tænker det noget hun har sendt privat netop fordi hun ikke vil de ligger og flyder rundt over det hele :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle som har besøgt hende? Og i så fald, hvordan ser hun ud? Er hun sød og rar at snakke med? Og hvis I har fået tilsendt et billede ligesom Side99, passer det så med virkeligheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
reknas skrev, for 32 minutter siden:

Hun svarer ikke mail længere

 

Nej har heller ikke hørt fra hende på mail...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...