Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Dette er måske ikke så meget en efterlysning som efterspørgsel efter lidt tips til en nybegynder.

Jeg har længe godt kunne tænke mig at prøve en lækker thai-massage med lidt ekstra ydelser (massering af mellemkød, pung, samt eventuel happy ending). P.t. har jeg overvejet enten at besøge "Lucky" hos http://greenmassage.dk/ eller en af pigerne hos Zensual, da begge steder har fået gode anbefalinger i tidligere tråde her.

Men jeg er lidt i tvivl om, hvordan det foregår med ekstra-ydelserne. Green Massage skriver, at de IKKE ønsker henvendelser om seksuelle ydelser, så hvordan får man bragt de ekstra ydelser på banen? Jeg kan jo se i anmeldelserne, at de tilbydes. Skal man bare spørge direkte efter "extras" når man kommer, eller spørger de selv under massagen?

Håber nogen kan opklare det for mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
thephd skrev, for 37 minutter siden:

Hej,

Dette er måske ikke så meget en efterlysning som efterspørgsel efter lidt tips til en nybegynder.

Jeg har længe godt kunne tænke mig at prøve en lækker thai-massage med lidt ekstra ydelser (massering af mellemkød, pung, samt eventuel happy ending). P.t. har jeg overvejet enten at besøge "Lucky" hos http://greenmassage.dk/ eller en af pigerne hos Zensual, da begge steder har fået gode anbefalinger i tidligere tråde her.

Men jeg er lidt i tvivl om, hvordan det foregår med ekstra-ydelserne. Green Massage skriver, at de IKKE ønsker henvendelser om seksuelle ydelser, så hvordan får man bragt de ekstra ydelser på banen? Jeg kan jo se i anmeldelserne, at de tilbydes. Skal man bare spørge direkte efter "extras" når man kommer, eller spørger de selv under massagen?

Håber nogen kan opklare det for mig :-)

Det kommer helt af sig selv. De steder jeg har været, har de selv spurgt, om jeg vil have ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ja Lucky spørger selv når tiden er inde til dette Hun er fantastisk til BALI massage, en form for Tantra med lidt olie massage indblandet. Tag en time, du vil ikke fortryde

Eller Bang hos BW massage i Collinsgade 9, virkelig god massage og HE Hendes medarbejder er også en sød pige, som kan det hele.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de gode råd :-) Green Massage holder åbenbart ferie, så må have Lucky til gode til en anden gang.

Tak for tippet omkring BW. Jeg vil kigge på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...