Hop til indhold
Gæst

min kone vil osse prøve

Recommended Posts

Gæst

vi et par mand 42 hun 35,, min kone vil gerne prøve lesbisk sex og jeg skal være fluen på væggen,,,,  vi har ringet til et par steder men der vil de ikke slikke hende,,(min kone er ret lækker 50 kg nips) med en lækker kusse,, hun har prøvet damer før og vi ved hvad vi går ind til,,, den første gang vi prøver dette skal det være med en dame der er frisk og fræk,,, vi er fra kbh,,,, håber at hører fra nogen der vil give hende en god førstegangsoplevelse,, mvh et par 

Del dette indlæg


Link til indlæg
par skrev, for 2 minutter siden:

vi et par mand 42 hun 35,, min kone vil gerne prøve lesbisk sex og jeg skal være fluen på væggen,,,,  vi har ringet til et par steder men der vil de ikke slikke hende,,(min kone er ret lækker 50 kg nips) med en lækker kusse,, hun har prøvet damer før og vi ved hvad vi går ind til,,, den første gang vi prøver dette skal det være med en dame der er frisk og fræk,,, vi er fra kbh,,,, håber at hører fra nogen der vil give hende en god førstegangsoplevelse,, mvh et par 

På flere swingerklubber har de aftener for lesbiske og bøsser - og det var måske noget I kunne forsøge - at du ikke er bøsse, er nok ikke noget du behøver oplyse :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
par skrev, for 23 minutter siden:

vi et par mand 42 hun 35,, min kone vil gerne prøve lesbisk sex og jeg skal være fluen på væggen,,,,  vi har ringet til et par steder men der vil de ikke slikke hende,,(min kone er ret lækker 50 kg nips) med en lækker kusse,, hun har prøvet damer før og vi ved hvad vi går ind til,,, den første gang vi prøver dette skal det være med en dame der er frisk og fræk,,, vi er fra kbh,,,, håber at hører fra nogen der vil give hende en god førstegangsoplevelse,, mvh et par 

Der ligger en besked i jeres indbakke :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
par skrev, for 38 minutter siden:

vi et par mand 42 hun 35,, min kone vil gerne prøve lesbisk sex og jeg skal være fluen på væggen,,,,  vi har ringet til et par steder men der vil de ikke slikke hende,,(min kone er ret lækker 50 kg nips) med en lækker kusse,, hun har prøvet damer før og vi ved hvad vi går ind til,,, den første gang vi prøver dette skal det være med en dame der er frisk og fræk,,, vi er fra kbh,,,, håber at hører fra nogen der vil give hende en god førstegangsoplevelse,, mvh et par 

Der er noget der ikke hænger sammen hos mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ok einstein hva fatter du ikke???,,, hun har prøvet lesbisk før men uden mig,, så det blir første gang jeg skal med,,, sry mit frække svar men dit spørgsmål er osse frækt,,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
par skrev, for 6 minutter siden:

ok einstein hva fatter du ikke???,,, hun har prøvet lesbisk før men uden mig,, så det blir første gang jeg skal med,,, sry mit frække svar men dit spørgsmål er osse frækt,,, 

Tør jo næsten ikke at spørge ind til det:???:

Jeg synes da ikke at Agent 007´s spørgsmål er frækt, men DIT svar er da. Det slog da også mig at du skriver at det skal være en god førstegangs oplevelse for din kone, og Det skal det da, men du skriver også at hun har prøvet at være sammen med en pige før, og endvidere oplyser du ikke om det var en god oplevelse eller ej for din kone???

Men jeg håber da at i finder en lækker oplevelse

Hilsen Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må vist heller lade være med at stille spørgsmål..... man kan jo blive overfaldet verbalt. Uanset at man måske for at hjælpe var nødt til at stille et supplerende spørgsmål...

Nej, man må hellere bare holde sin mund og lade andre om at hjælpe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hmm nu kører det vist af sporet,,, min kone har aldrig været på bordel før derfor  skrev jeg førstegangs oplevelse,,, jeg har været på bordel ca 500 gange og af bitter erfaring ved jeg at ikke alle piger er lige oplagte,,, og da denne side er en bordel guide søgte jeg bare et godt tip,,,  forstår ikke jeres mistænksomhed over mit indlæg!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
par skrev, for 8 minutter siden:

hmm nu kører det vist af sporet,,, min kone har aldrig været på bordel før derfor  skrev jeg førstegangs oplevelse,,, jeg har været på bordel ca 500 gange og af bitter erfaring ved jeg at ikke alle piger er lige oplagte,,, og da denne side er en bordel guide søgte jeg bare et godt tip,,,  forstår ikke jeres mistænksomhed over mit indlæg!!!! 

personligt var det ikke mistænksomheden, det var mere dit ubehøvlede svar til en anden bruger. Så det var vist dig selv der kørte den af sporet

Del dette indlæg


Link til indlæg

En noget blandet samtale!!! - Jeg har før henvist pige-pige-søgende til Julie hos Romantica. - Hvis I forsøger jer, kunne I så ikke melde tilbage, om hun er god til piger, og om hun "holder af det"? - God oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
par skrev, for 4 minutter siden:

jeg lukker tråden her

 

 

citat du vist ikke den stiveste pik i saunaen

Det er synd du reagerer så agressivt på et meget forståeligt indlæg fra 007. Jeg kunne heller ikke få det du skrev til at stemme. 

Havde du nu indset at det var ret uklart det du skrev, og som 007 har anført med rødt, og kort forklaret dig, på en pæn måde, havde du garanteret i løbet af ugen, fået en masse gode hints. 

Det gør du næppe nu. 

Prøv igen, så får du nok nogle svar :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg kan ikke se hvad der er blevet misforstået,,,, skåret ind til benet søgte vi bare en pige til pige,, at jeg ik lige har formuleret mig 100% er bare flue knepperi,, og derfor pissede han mig af,,,, 

 

citat ikke den stiveste pik i saunaen

Del dette indlæg


Link til indlæg
par skrev, for 10 minutter siden:

jeg kan ikke se hvad der er blevet misforstået,,,, skåret ind til benet søgte vi bare en pige til pige,, at jeg ik lige har formuleret mig 100% er bare flue knepperi,, og derfor pissede han mig af,,,, 

 

citat ikke den stiveste pik i saunaen

Styr dig og dit pisseri :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
par skrev, for 19 minutter siden:

jeg kan ikke se hvad der er blevet misforstået,,,, skåret ind til benet søgte vi bare en pige til pige,, at jeg ik lige har formuleret mig 100% er bare flue knepperi,, og derfor pissede han mig af,,,, 

 

citat ikke den stiveste pik i saunaen

Jeg prøvede pæn og roligt at forklare dig hvad der var der skete, og så får jeg ovenstående citat. Et citat der egentlig er sjovt nok, men ikke lige i denne sammenhæng.

Held og lykke med projektet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden:

Havde du nu indset at det var ret uklart det du skrev,

Hey! Jeg vil også blande mig!
Der var intet uklart i det første indlæg. Men det er tydeligt, at der er mange, der læser halvt og gætter resten. 

Derefter var der heller intet mistænkeliggørende i Agent 007s indlæg. Men det kunne læses sådan, hvis man tænker, at ingen kan være så sjuskede, at de ikke kan forstå sammenhængen ved 10 sekunders indenad-tænkning.

Pas på de glatte veje derude!

Del dette indlæg


Link til indlæg

par!

Du skriver, at du gerne vil være "fluen på væggen" mens din kone får en lesbisk oplevelse på et bordel.

Når jeg læser den her tråd igennem får jeg den tanke, at det let kan ende med, at du bliver "fluen i flasken" og farer rundt og laver en masse larm, hvis der ved "slikningen" er noget, som du ikke bryder dig om. Den kvinde som skal tilfredsstille DIN kvinde kommer vist på noget af en opgave.

Sagt på en anden måde:

Du har som Newbie tilsyneladende lagt mærke til, at på dette forum kan man få nogle rigtig gode råd om købesex. Men har du også bemærket, at langt, langt de fleste brugere herinde opfører sig respektfuldt over for hinanden. Det er god tone her på Eroguide.

Så velkommen på Eroguide, - men dit "han pisser mig af" synes jeg faktisk er rigtig dårlig stil.

/Soi

Del dette indlæg


Link til indlæg
par skrev, for 3 timer siden:

vi et par mand 42 hun 35,, min kone vil gerne prøve lesbisk sex og jeg skal være fluen på væggen,,,,  vi har ringet til et par steder men der vil de ikke slikke hende,,(min kone er ret lækker 50 kg nips) med en lækker kusse,, hun har prøvet damer før og vi ved hvad vi går ind til,,, den første gang vi prøver dette skal det være med en dame der er frisk og fræk,,, vi er fra kbh,,,, håber at hører fra nogen der vil give hende en god førstegangsoplevelse,, mvh et par 

Kære par:)

- har i overvejet at prøve med egen profil på Scor ?/ eller andre relevante websides?. Med jeres egen alder på 42 og 35, er i blandt mange jævnaldrende på Scor/ - - -  Der er altså også mange piger der er til pigesex:) , og det gælder også ude i det helt almindelige pulveriserende liv, - pigerne der har lyst til pigesex er DERUDE allevegne!

- og hvor ved jeg det fra ? - det ved jeg fra min eget ægteskab, hvor min X-kone opdagede en ny side af sig selv, - hun ville prøve pigesex! - - og det nævnte hun for en af sine allerbedste veninder! - behøver jeg at fortælle mere??  Det viste sig at denne veninde også havde lyst til lyst at prøve pigesex, og så gik de ellers "i seng" sammen og havde  pigesex - og det var altid hos os det foregik fordi venindens mand ikke måtte vide noget.

Min x-kone og jeg prøvede også partnerbytte med forskellige vi mødte rundt omkring i Danmark via en sexside, også blandt disse par var enkelte piger der var til pigesex. Vi var var også medlem i en lukket privat swingerforening- også her var der til disse fester ( 7 - 12 par) mindst 2 eller 3 piger der havde lyst til pigesex, så min kone kunne nå at have pigesex med flere piger foruden hun også knaldede mændene. Man kan sige hun sådan en aften fik både fremmed fisse og fremmed pik ;)

Så opgiv ikke, - der er maaaaasser af pigesex piger derude - hav tålmodighed, så dukker de nok op - - og husk pigerne har også lyst imorgen og i overmorgen - - - -  

Mange hilsner, - og held og lykke til jer begge:):) med jeres søgen - det skal nok lykkes 

Nyder livet 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest skrev, for 4 timer siden:

ej går ik vil ik føle mig tilpas sådan et sted,,, ellers tak for tippet

Du kunne jo også risikere, at din kone blev afhængig af at komme i sådan en swingerclub :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Du kunne jo også risikere, at din kone blev afhængig af at komme i sådan en swingerclub :roll:

.. at dømme fra de små udbrud her, ville det være mig en fornøjelse at skabe konens afhængighed :twisted:

 

Og ja, jeg blander mig bare for at:

Guest skrev, for 5 timer siden:

spille smart i min tråd

.. og ..

Guest skrev, for 5 timer siden:

pissede han mig af,,,,

 

Men vi mødes da bare i en af klubberne, så skal jeg vise ham hvem der har:

Guest skrev, for 5 timer siden:

 den stiveste pik i saunaen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims

På cassiopeiastars.dk kan i søge på hvilke  af deres piger, som tager imod par.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...