Hop til indhold
Hedonisten

Slagelse privat - 19 årig fræk blondine skønhed

Recommended Posts

Guest Dworkin

Jeg har også meldt mig. Så må vi jo se, men det virker reelt nok baseret på den mailudveksling der har været. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var med i går – og det var super godt. Der var ikke så mange fremmødte, så det var dejligt intimt.
   Anna er uden tvivl en ung dame der vil få de fleste til at dreje hovedet hvis man gik forbi hende på gaden, og hun kunne ligeså godt have været hjemme på catwalken – hvor man så dog desværre ville blive snydt for måske de bedste bryster jeg nogensinde har set.

 

Der var sørget godt for gæsterne, der var så man kunne få en vand eller en øl, og der var gjort klar med levende lys da vi kom. Og det var en fornøjelse at se Anna komme 3-4 gange som perler på en snor til sidst da hun endelig fik lov – i nogle enorme sprøjeorgasmer der efterlod sengen, og os, gennemblødte og hende skælvende og usammenhængende.

I alt var vi der i lidt over halvanden time, hvilket passede fint med antallet af mænd, nogle vil måske mene at de 2.000 så er i overkanten når det er et GB, og havde vi været for mange flere, så havde det måske også været tilfældet – men har var det virkelig tale om at man fik en oplevelse i særklasse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smokin.....det var sgu en fed aften gutter. Vi var tre gentlemen som overholdt aftalen med Anna, og hold da kæft en lækker og liderlig tøs.

Et par timer forinden havde hende master skrevet instrukser til os deltagere, og vi stod da også pænt linet op ude foran døren til motelværelset præcis klokken 19.00 som vi havde fået besked på.

Indenfor lå tøsen allerede klar på sengen - hun lå på maven, gagget, blindfoldet og med hænderne bunden sammen på ryggen. Der må hun pænt ligge og vente på at vi kom indenfor og fik tøjet af. Da vi var klar, blev hun trukket op af sengen og fik bundet hænderne op i loftet, og må nu lade os røre, gramse, sutte, slikke sig over hele....stadig blindfoldet og gagget. Men det kunne alligevel ikke skjule hendes helt tydelige ophidselse. Hun stønnede og prøvede at bevæge sin krop ud efter mere.

Lidt efter fik hun lov til at lægge sig på knæ, fik munden fri og gav sig så til at sutte pik til den helt store guldmedalje. Stadig uden at kunne se noget, følte hun sig frem med en trøffehunds præcision og gav os på skift våde dybe blows. Og hun var selv pjaskvåd kunne man både se og mærke.

På vej over i sengen fik hun så endelig lov til at se os, og vi fik et meget ungt, smilende og lystent ansigt at se. Over i sengen med hende, og så var det ellers den helt store kneppetur i hendes stramme fisse mens hun med hænder og mund lydigt og vellystigt tog sig af os andre. Det blev mere og mere svedigt - vi gik til og fra, hold lidt pauser og drak lidt øl og vand, mens de andre tog sig af Anna, som selv kampsvedte og var våd af alle vores sexsafter. Til sidst fik hun lov til selv at komme - master Claus begyndte at håndkneppe hende ret intenst mens vi holdt fast i Anna, og til sidste kom hun i en gigantisk flodbølge af en sprøjteorgasme og kramper. Sikke en finale.

Og så var festen slut - Anna blev pakket ind i en dyne, og lå så meget tilfreds ud. Hun har sikkert et og andet at fortælle i skolen i dag :-) Og da vi småsnakkede til sidst, lød det som om der allerede er en reprise på vej, hvor hun vist tager en veninden med. DET skal jeg i hvert fald være med til.

Tak for en fed aften - nu tager til jeg til Prag for at fortsætte mit vellystige liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Argh, lyder som et super arrangement. Jeg fik desværre øjnene op for det for sent og på tirsdag er det tvivlsomt om jeg kan deltage.

Til jer som var der: Måtte man kysse pigen og hvor måtte man komme?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...