Hop til indhold

Recommended Posts

Så skulle hun prøves :-) Havde kigget på hendes annonce en del gange, og tænkte "damm" nogle gode bryster og en fræk tøs. Hende blev jeg bare nød til at opleve. Smsede nogle timer inden jeg ville komme, og det gik fint. Dog på engelsk. Stedet er ok men jeg er glad for at jeg kom der lidt sent. Ligger på et hjørne og kunne godt forestille mig der er rimelig trafikeret i dagstimerne der. Men jeg kommer dertil og hun åbner hurtigt. Rigtig godt. En lille forstue og et værelse bagved. Ok rent men slidt og sengen knirker en del ;-) 

Havde aftalt en halv time med to udløsninger. Men hov, da bh'en kommer af er det jo ikke de bryster jeg forventer..... så alt er som det plejer... billeder og piger passer ikke sammen... havde måske forventet det lidt. Det var for godt til at være sandt :-) Så jeg fortsætter for pigen er jo faktisk ok fræk og på. To vildt vigtige faktorer.. Starter med hun frækt tager mit tøj af, og ligger mig på sengen i en 69er hvor hun lyder til at nyde det. Efter lidt tid ridder hun mig til første gang. Faktisk rigtig godt. Hun giver så en ok hård ryg massage mens jeg samler kræfter til anden runde. Hun vender mig om på ryggen og så er massage fokusen på pikken. Den bliver hård igen, og hun sætter et kondom på med munden og beder mig kneppe hende i missionær. Helt enkelt og piv frækt :-) Jeg kommer i hende igen, og vi snakker lidt inden jeg lister af igen. Om jeg vil komme igen... ja.. det tror jeg faktisk godt jeg kunne finde på. Pris og kvalitet hang sammen. Gav 700,- for det hele, og jeg tror sgu hun havde været klar til anal også til den pris hvis det var. Havde i hvert fald ikke at hullet blev kærtegnet ;-) Håber i kan bruge det her til noget. 4 ud af 6 stjerner får hun.... 

http://side6.dk/resultatside/?q=sexylucy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Ja de bryster på foto frister, en skam det ikke er virkeligheden, men lyder til du havde en god oplevelse med en mørk pige, det kan ellers være svært at finde.

God anmeldelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...