Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Oceans

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Nogle som kan indormere om 1/2-1 time prisen på tøserne?

evt entrepris? Og price/ value af entreprisen

Sidst men ikke mindst. Nogen der har en frisk opdate på level af piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var med Nille og Frej på Oceans i sommers. Stedet og faciliteterne var i top, men der var meget få piger og gæster. Var på rum med en enkelt (tysk) pige, og det var der ikke noget ved.

Oceans har betydet, at naboklubberne har måttet sætte priserne op, så pigerne ikke skred til Oceans. Og at vi ikke gider hverken den ene eller de anden klub, fordi pris/ydelse er bedre i Köln og Frankfurt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kom gratis ind, fordi de var desperate for at holde gang i forretningen. Pigerne koster 50 euro for en ½ time og 100 for en hel. En hel time kostede ellers 75 euro i delstaten før Oceans. Men den pris eksistere nu kun i Köln.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge hvad jeg har fået fortalt, så var prisen på Golden Time og Livingroom 75 euro for en time før Oceans. Nu er den 100 alle steder deromkring, og de mangler alle kunder og piger. Den eneste forretning der er gang i er Acapulco, som kører med discountpriser, men til gengæld har kunder nok, så pigerne søger derhen.

I Köln har jeg kun købt sex på Samya, så ja, det er dem jeg tænker på. Teenyland sammesteds er meget dyrere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Magnum samya og acapulco lægger i relativ nærhed. Alle kører med billigere timepris og ACA også på de 30 min. Altså Mænd går vel efter bedste kvalitet til bedste pris? Jeg gør... 

Dog sidder jeg på ACAPULCO.. Hvor jeg lige har snakket med en Tysk mand. Han nævner Pigerne er blevet slemme til kun at give en quickie. Havde egentlig en pige i tankerne, men da jeg sidder ovenpå og set hende komme op med mand nr 2 på 19 min er hun afskrevet igen. Når man kan knalde, gå op og ned af trapper tage bad indfange ny mand på 19 min, så har der dæleme ikke været brugt meget tid på rummet. 

Hjælper jo ikke alverden man sælger en såkaldt 30 min til 40 euro når det er en hurtigere quickie end du oplever på flatrate. Så er det jo pludselig dyrt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Geilekarl skrev, 1 time siden:

Hjælper jo ikke alverden man sælger en såkaldt 30 min til 40 euro når det er en hurtigere quickie end du oplever på flatrate. Så er det jo pludselig dyrt

Nu er der jo nogen - også nogen, der skriver her på fora, der foretrækker at seancen kun tager 10 min og som ikke bryder sig om at hygge med pigerne hverken før eller bagefter. Talte også fornylig med en fyr af tyrkisk afstamning. som foretrak flere hurtige ture, lige efter hinanden :roll:

Jeg var selv på Aca for ca. 5 uger siden sammen med Randersmand https://www.eroguide.dk/forum/topic/14398-aca-acapulco-og-4-drenge-p%C3%A5-tour/?do=findComment&comment=368012 og vi oplevede ihvertfald ikke, at nogen af pigerne snød med tiden eller på nogen måde prøvede at få seancen overstået så hurtigt som muligt - men så fik de også lidt ekstra i drikkepenge :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Nu er der jo nogen - også nogen, der skriver her på fora, der foretrækker at seancen kun tager 10 min og som ikke bryder sig om at hygge med pigerne hverken før eller bagefter. Talte også fornylig med en fyr af tyrkisk afstamning. som foretrak flere hurtige ture, lige efter hinanden :roll:

Jeg var selv på Aca for ca. 5 uger siden sammen med Randersmand https://www.eroguide.dk/forum/topic/14398-aca-acapulco-og-4-drenge-p%C3%A5-tour/?do=findComment&comment=368012 og vi oplevede ihvertfald ikke, at nogen af pigerne snød med tiden eller på nogen måde prøvede at få seancen overstået så hurtigt som muligt - men så fik de også lidt ekstra i drikkepenge :)

Åhh husker jeg engang for længe længe siden var på en tur med nogle midaldrene Mænd som kastede om sig med drikkepenge :-D:-D:-)  nå det var nu en fantastisk tur

anyway indtil videre har jeg kun oplevet turen er gået over tiden. Har nu ikke givet drikkepenge men et par af tøserne er måske heldig at få en omgang pik mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...