Hop til indhold
En duft af Østen

Tusind tak ...

Recommended Posts

Jeg ønsker af HELE mit hjerte at takke hvér enkelt af jer for jeres yderst fine og særdeles brugbare svar til mig

Tusind tak for jeres engagement og respektfulde ord samt jeres uforbeholdne meninger i forb. med min pludselige Debattråd.

Hvert enkelt indslag, har virkelig gjort et kæmpe indtryk på mig, og i AL fremtid vil jeg tage alle jeres svar alvorligt og prøve på at efterleve alle jeres råd så godt jeg vil kunne.

De varmeste og mest betydingfulde hilsner, Lise

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhi1964 skrev, for 24 minutter siden:

øhhhh hvilken tråd Lise? kan du ikke lige linke?

Efter megen søgen frem og tilbage forårsaget af den elendige, seneste opdatering fandt jeg endelig tråden og så kunne jeg bruge lige så lang tid til at finde tilbage til denne :mad::mad:  Sagde jeg lor..-opdatering ????:mad:

 

men her er linket:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/46112-penge-retur/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, 1 time siden:

Efter megen søgen frem og tilbage forårsaget af den elendige, seneste opdatering fandt jeg endelig tråden og så kunne jeg bruge lige så lang tid til at finde tilbage til denne :mad::mad:  Sagde jeg lor..-opdatering ????:mad:

 

men her er linket:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/46112-penge-retur/

 

du kunne da også bare gå på side 1 af general debat, hvor du ville kunne se det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bundstokken skrev, for 9 timer siden:

Efter megen søgen frem og tilbage forårsaget af den elendige, seneste opdatering fandt jeg endelig tråden og så kunne jeg bruge lige så lang tid til at finde tilbage til denne :mad::mad:  Sagde jeg lor..-opdatering ????:mad:

 

men her er linket:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/46112-penge-retur/

 

Har svært at forstå dit og Ihi1964's problem. Da Ihi1964 skrev stod den tråd, han ikke kunne finde, lige under 'En duft af Østen' s oprindelige indlæg, og som Gerog skriver, så var det blot et spørgsmål om at læse en lille smule indenad.

Indrømmet, jeg havde overvejet at svare, men syntes egentlig, at det krævede så lidt tankevirksomhed at finde svaret, at det var spild af tid at bruge tid på at svare :-(.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen jeg undskylder, at jeg ikke lige var så klog og kunne finde ud af at finde linket...... men tak bundstokken, så kom der lidt orden i .....

Del dette indlæg


Link til indlæg

kunne en duft af Østen ikke have takket i den samme tråd, som hun debaterer i ?? Det giver mere mening...tror det var derfor jeg tabte "tråden" så at sige.... kunne ikke lige se sammenhængen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
lhi1964 skrev, for 7 timer siden:

kunne en duft af Østen ikke have takket i den samme tråd, som hun debaterer i ?? Det giver mere mening...tror det var derfor jeg tabte "tråden" så at sige.... kunne ikke lige se sammenhængen

En duft af østen er vel i sin gode ret til at oprette en særskilt takketråd, og faktisk synes jeg det giver god mening, da hun dermed viser at forummet også kan bruges til andet end sjov og spas ;-) 

Men jeg er da enig med dig i, at hun kunne have linket til tråden, men omvendt er hun ny og skal lige vænne sig til foraet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 30 minutter siden:

En duft af østen er vel i sin gode ret til at oprette en særskilt takketråd, og faktisk synes jeg det giver god mening, da hun dermed viser at forummet også kan bruges til andet end sjov og spas ;-) 

Men jeg er da enig med dig i, at hun kunne have linket til tråden, men omvendt er hun ny og skal lige vænne sig til foraet. :) 

Er egentlig enig med dig, men jeg mener stadig at det var let, meget let endda at finde den oprindelige tråd som Ihi1964 efterlyste og som Bundproppen så havde besvær med at spore sig ind på, men selvfølgelig også anerkendelse til Bundproppen for at bruge tid på at gøre fodarbejdet. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan kun sige, at uanset hvad, så tak....... jeg kunne bare ikke lige se sammenhængen, og kunne derfor ikke lige greje hvad EdaØ  mente, og så blev jeg nysgerrig....  men "man" læs mig....jeg er lidt hurtig på aftrækkeren af og til... men godt vi har fået det opklaret..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...