Hop til indhold
FKV

Hua Hin Thailand

Recommended Posts

Håber I kan hjælpe en nybegynder i Thailand 

Hvordan er udbuddet af stripklubber i byen ? 

Hvis man ikke vil have pigen med på hotellet, hvilke muligheder er der så?  Og hvor ligge prisniveauet for f.eks en times sex. 

Jeg forestiller mig også at skal have massage med fuld pakke. Er det muligt eller er det kun hj. 

Håber der er nogle der har erfaring at dele ud af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hua HIn er sammenlignet med Pattaya og Pukhet, et meget lille sted.

Det er min opfattelse, at det typisk er voksne mennesker som ønsker at slappe af på stranden, og spise lidt god mad, der frekventerer stedet.

Der findes da nogle barer med videre i byen, men det er absolut ikke som i førnævnte områder.

Da jeg var på ferie der for en del år siden, så jeg de havde et rigtigt bordel hvor pigerne sad udenfor og inviterede kunderne ind. Der kunne man sikkert få hele programmet.

Jeg var inde et sted for at få massage. Det viste sig dog ret hurtigt, at pigen hellere vil sælge mig en fuld pakke. Det gad jeg så ikke, og massagen var i øvrigt ikke noget at råbe hurra for. Mon ikke man stadig kan finde sådanne butikker rundt omkring.

Ligger standard raten ikke på noget med 1.000 Baht for short time, og 1.500 Baht for long time?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en lejlighed i Hua Hin og er kommet der de sidste 15 år for at spille golf. 

Der er hverken strip clubs eller go go barer. Der er ingen ST - steder så du må bide i det sure æble og tage pigen med hjem til hotellet og bemærk det er ikke alle hoteller som er girlfriendly, så nogle opkræver en fee.

Der findes IKKE noget bordel som Arne Diller skriver. For 10 år siden var der en Soapy Parlour m,en den eksisterer ikke mere.

Problemet med Hua Hin er at Kongen stort set opholder sig i sit sommerpalads som ligger 3 km nord for byen og derfor vil man ikke have noget " snavs ".

Der er mange massage shops hvor du kan få hele pakken og ligeledes mange piger i barerne som hellere end gerne går med hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 5 timer siden:

Har en lejlighed i Hua Hin og er kommet der de sidste 15 år for at spille golf. 

Der er hverken strip clubs eller go go barer. Der er ingen ST - steder så du må bide i det sure æble og tage pigen med hjem til hotellet og bemærk det er ikke alle hoteller som er girlfriendly, så nogle opkræver en fee.

Der findes IKKE noget bordel som Arne Diller skriver. For 10 år siden var der en Soapy Parlour m,en den eksisterer ikke mere.

Problemet med Hua Hin er at Kongen stort set opholder sig i sit sommerpalads som ligger 3 km nord for byen og derfor vil man ikke have noget " snavs ".

Der er mange massage shops hvor du kan få hele pakken og ligeledes mange piger i barerne som hellere end gerne går med hjem.

Tak for info powerpoint  

Del dette indlæg


Link til indlæg

pokkers ....skal muligvis til Hua Hin i marts...havde håbet på, at der bare var lidt soapy eller massage med hj.... eller bj... ellers noget i omegnen eller udenfor..???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i Hua Hin for lidt over et år siden. Der var både piger og lady boys, ikke mange med nok til nogle ugers ferie :-)

Der var nogle få skumle hoteller/steder ned ad smalle stræder til 300 - 500 bath for en nat / dag.

Men prøv at spørge pigerne, de har da med garanti en komplet pakke-løsning :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nalle skrev, for 11 timer siden:

Jeg var i Hua Hin for lidt over et år siden. Der var både piger og lady boys, ikke mange med nok til nogle ugers ferie :-)

Der var nogle få skumle hoteller/steder ned ad smalle stræder til 300 - 500 bath for en nat / dag.

Men prøv at spørge pigerne, de har da med garanti en komplet pakke-løsning :-) 

Også som jeg har oplevet det, jeg er kommet der i nogle år nu og skal da også lige have 5 nætter på min næste tur i feb-mar.

Der er ikke det store udvalg, men der er da gode mulighed for fornøjelige og billige nætter på hotellet med nogle fine piger:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 1 time siden:

 

 

FKK4Ever skrev, for 1 time siden:

Der er ikke det store udvalg, men der er da gode mulighed for fornøjelige og billige nætter på hotellet med nogle fine piger:-) 

YES  !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...