FKV 14 Skrevet 21. November, 2015 Jeg havde en dejlig oplevelse hos pigerne i Valby. Jeg bestilte en time med Lisa. Lille lækker pige med meget små bryster og spinkel krop. Jeg fik hele turen med fransk uden, bollerne blev slugt, selv anus fik en slikketur. Kneppede hende hårdt første gang og kom hurtigt. Derefter dejlig massage på ryggen. Vendte rundt og fik en lækker slikketur inden jeg igen kneppede hende. Hun klynker lidt og klager over min størrelse. Jeg afslutter i munden uden gummi, men hun sluger ikke. Alt i alt en ok oplevelse til prisen . Kommer igen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 21. November, 2015 KF skrev, for 12 minutter siden: Er det Thai-piger? Lisas far er japaner, moderen er fra Taiwan - altså kineser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 21. November, 2015 Pigeforskeren skrev, Lige nu: Lisas far er japaner, moderen er fra Taiwan - altså kineser. Det mente jeg nok, men kom i tvivl fordi tråden er placeret i "Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skjold 34 Skrevet 21. November, 2015 Pigeforskeren skrev, for 4 timer siden: Lisas far er japaner, moderen er fra Taiwan - altså kineser. Så må hun da være halv japaner og halv kineser, og ikke kun kineser, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 22. November, 2015 skjold skrev, for 2 timer siden: Så må hun da være halv japaner og halv kineser, og ikke kun kineser, Enig. Det var moderen, jeg henviste til som kineser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hydra 4 Skrevet 1. December, 2015 Hvor meget måtte du slippe for den tur ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 1. December, 2015 Hydra skrev, for 1 time siden: Hvor meget måtte du slippe for den tur ? 1300 kr. - Standard prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg