Hop til indhold
T.Hansen47

GangBang i Odense 27. Nov. med Tiffany og veninde

Recommended Posts

Jeg påtænker også et besøg, mon ikke een time er i underkanten, eller er man mon godt tømt efter en time; ellers må jeg i banken og hæve ekstra..!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Tiffany har lagt sine ægte billeder ind, ser jeg.

Camilla har jeg mødt, hun er en dejlig lille nuttet Latinopige, men hun vil desværre ikke bruge ægte billeder. Hun har heller aldrig prøvet GB før, og er ret spændt på det hele :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så får i lige en lille anmeldelse :)

Desværre blev arrangementet ramt af nogle afbud, så vi endte med at være omkring 7 mand til 2 piger.

Det er naturligvis synd for pigerne at der ikke dukkede lidt flere op, men til gengæld fik os gutter lov til at lege nærmest nonstop.

Camilla, der er en jævnt sød pige, viste sig pludselig at være en totalt tændt sexmaskine der greb for sig med stor iver.

Tiffany var ikke mindre ivrig og delte rundhåndet ud af kys og deepthroat blowjobs og nød tydeligvis at have så mange fyre i sit bollerum.

Der blev suttet løs, skiftet mellem pigerne, bollet i mange forskellige stillinger både stående og liggende :)

De mange spejle i rummet gjorde at man kunne få nogle gode tilskuer oplevelser når man lige skulle ha en pause.

Camilla var mest fri da jeg kom til ( der var lige en hånd fri til mig ), så jeg startede der og fik en grundig opvarmning mens jeg stod og hyggede mig over at se på Tiffany blive gennemkneppet af en meget udholdende fyr. Så suttede Camilla en gummi på mig, vendte bagdelen til og begyndte at sutte en anden fyr, mens jeg tog hende bagfra :)

Så en sodavand, sidde lidt og slappe af i en stol, indtil Tiffany pludselig er tæt på og af sig selv går i gang med at sutte mig stiv igen :)

Et par andre fyre dukker op og får også kærlig opmærksomhed, indtil de kommer ud over hendes meget mørke hud.

Hun er helt tydeligt meget tilfreds med det hele, og smører sine bryster ind i sperm. Og straks efter smutter hun en tur under bruseren.

Det sidste kvarter jeg var der, var vi kun 2 mand og 2 piger. Der blev suttet og kælet og pigerne nussede også hinanden lidt og havde heller ikke noget imod lidt fingerleg.

Så smuttede jeg og en enkelt heldig ung mand havde pigerne helt for sig selv. Jeg var selv så udpumpet jeg ikke engang var lidt misundelig. 

Tiffany nævnte at det nok ikke blev sidste gang hun ville prøve at afholde Sexevents / Gangbang. Hun kan virkelig godt li at ha mange mænd om sig på en gang :)

 

 

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Det lyder som en god oplevelse.

Vi skal vel have dem en tur til Jylland på et tidspunkt !

Gad vide om de har lyst til det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, den 27/11/2015 14.55.21:

Så får i lige en lille anmeldelse :)

Desværre blev arrangementet ramt af nogle afbud, så vi endte med at være omkring 7 mand til 2 piger.

Det er naturligvis synd for pigerne at der ikke dukkede lidt flere op, men til gengæld fik os gutter lov til at lege nærmest nonstop.

Camilla, der er en jævnt sød pige, viste sig pludselig at være en totalt tændt sexmaskine der greb for sig med stor iver.

Tiffany var ikke mindre ivrig og delte rundhåndet ud af kys og deepthroat blowjobs og nød tydeligvis at have så mange fyre i sit bollerum.

Der blev suttet løs, skiftet mellem pigerne, bollet i mange forskellige stillinger både stående og liggende :)

De mange spejle i rummet gjorde at man kunne få nogle gode tilskuer oplevelser når man lige skulle ha en pause.

Camilla var mest fri da jeg kom til ( der var lige en hånd fri til mig ), så jeg startede der og fik en grundig opvarmning mens jeg stod og hyggede mig over at se på Tiffany blive gennemkneppet af en meget udholdende fyr. Så suttede Camilla en gummi på mig, vendte bagdelen til og begyndte at sutte en anden fyr, mens jeg tog hende bagfra :)

Så en sodavand, sidde lidt og slappe af i en stol, indtil Tiffany pludselig er tæt på og af sig selv går i gang med at sutte mig stiv igen :)

Et par andre fyre dukker op og får også kærlig opmærksomhed, indtil de kommer ud over hendes meget mørke hud.

Hun er helt tydeligt meget tilfreds med det hele, og smører sine bryster ind i sperm. Og straks efter smutter hun en tur under bruseren.

Det sidste kvarter jeg var der, var vi kun 2 mand og 2 piger. Der blev suttet og kælet og pigerne nussede også hinanden lidt og havde heller ikke noget imod lidt fingerleg.

Så smuttede jeg og en enkelt heldig ung mand havde pigerne helt for sig selv. Jeg var selv så udpumpet jeg ikke engang var lidt misundelig. 

Tiffany nævnte at det nok ikke blev sidste gang hun ville prøve at afholde Sexevents / Gangbang. Hun kan virkelig godt li at ha mange mænd om sig på en gang :)

 

 

 

Jeg var til mit 1 gb og som der bliver beskrevet blev der virkelig gået til stålet. Mine tanker gik da på om den ville/kunne blive stiv, men det var der intet problem med da først det startede. Begge piger så ud til at nyde det helt vildt og der gør jo bare man som mand bliver endnu mere tændt, eneste minus var da de sagde at den 1 time var overstået så jeg måtte gøre mig færdig. Iøvrigt ved at oversprøjteTiffanies mave og bryster og resten i munden på hende
Takker T.Hansen for at kalde mig en udholdende fyr :-) var sq selv lidt overrasket.
Kan stærkt anbefale de 2 piger hvis de igen laver et GB, jeg kommer med 100% sikkerhed igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...