Hop til indhold
Mahe

Thai massage på istedgade

Recommended Posts

Jeg har tænkt på og overvejet en del at prøve en prostitueret, men jeg har ikke helt turde endnu. :-D

 

Er thai massage klinikker rent faktisk bare massage, eller hvad foregår der når man kommer sådan et sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mahe skrev, 1 time siden:

Jeg har tænkt på og overvejet en del at prøve en prostitueret, men jeg har ikke helt turde endnu. :-D

 

Er thai massage klinikker rent faktisk bare massage, eller hvad foregår der når man kommer sådan et sted?

De fleste steder bliver du vist ind i et rum, og du får stukket et menukort i hånden.
Du vælger, det du vil have, betaler og pigen smutter ud bagi med pengene. Du dribler dig selv ud af tøjet, og tilbage kommer hun enten nøgen eller meget let påklædt.

I høvler nu gren på den ene eller anden måde.

Når tiden er ved at være slut, dribler du dig selv i tøjet igen og I byder hinanden farvel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Mahe,

Det er noget mere nuanceret end hvad PrinceCharming skriver.

NOGEN steder er det som PC skriver. ANDRE steder er det ren massage, omend disse steder er i mindretal. Og DE FLESTE steder er det en kombination.

Prøv at læse i Thai anmeldelserne her på EG. Der er oceaner af stof om netop dette.

Men jeg synes det er et fint valg af dig hvis du vælger et Thai sted. Vælg et, som ud fra en anmeldelse her på EG tilbyder både massage og ekstra. Så kan du først få en gang massage, og så, hvis ellers du synes, få noget ekstra.

Jeg ville faktisk ønske jeg selv havde kendt til Thai stederne da jeg første gang begav mig ud i købesex universet ....

Held og lykke med det.

Redigeret af Hunter
En enkelt omformulering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...