Hop til indhold
Jan16

Fantasy Lounge - beskrivelse?

Recommended Posts

Jeg skal til Hamburg på mandag, og Fantasy Lounge er bestemt en mulighed for mig, da jeg HAR læst nogle indlæg.

Men jeg har aldrig været på en klinik eller på sådan et sted, så det er meget nødvendigt for mig at få et klart billede af hvordan det foregår, fra det øjeblik man træder ind, f.eks. åbningstid, priser, o.s.v.

Gør det f.eks. noget at man er over 50 år?

Er det med eller uden gummi?

Kort sagt, detaljer tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan16 skrev, for 2 timer siden:

Men jeg har aldrig været på en klinik eller på sådan et sted, så det er meget nødvendigt for mig at få et klart billede af hvordan det foregår, fra det øjeblik man træder ind, f.eks. åbningstid, priser, o.s.v.

Åbningstider kan du finde her: http://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk.html?data[meta_id]=9468

Stedet kan være lidt svært at finde, da det ligger bag et "almindeligt" hus og du kan nemt gå forbi - og går du til fordøren risikerer du at få røven på komedie:

 

Men ellers foregår det på den måde at du ringer på (check lige at du ringer på den rigtige knap) Moni (Tekenfrau) kommer så ud og lukker op, forklarer evt. lidt om konceptet, du betaler € 50/60,- til hende, får håndklæde og badesandaler (tip medbring gerne dine egne cloggs e.lign.) + en nøgle og du vises op at trappen til omklædningsskabene, hvor du klæder om og tager et håndklæde om live + betalingen €50/60,- til pigerne i hånden, går forbi de første bollerum og ned ad trappen, finder bruserummet og tager et bad, hvorefter du er klar til at entre Loungen. Her vil du hurtigt blive kontaktet af en pige, efter at du har betalt for pigernes service, henter det armbånd, som ligger klar til dig i baren.

Evt. kan du få vedkommende pige til at forklare dig lidt yderligere om konceptet - og hun vil sikkert også gerne tegne lidt på dit armbånd, hvis du rækker hånden frem og smiler sødt til hende :grin: - ja, bollerumme ligger ovenpå og du følger bare efter hende op ad trappen. Fransk er normalt uden  kondom, hos enkelte dog med, ligesom enkelte også tager skuddet i munden - f.eks André. Sex er altid med kondom og græsk tror jeg ikke du kan få (På andre Flattrate-klubber har de specielle Motto-Frauen der gør det).

Af og til ud på aftenen kan du risikere at blive inviteret med til GangBang i det store bollerum, men ellers er der gratis alkoholfrie drinks, kaffe mm. og lidt at spise.

Mht. alderen, så har jeg mødt endnu ældre herrer - og jeg er også selv nær de 60 - og det har ikke været et problem, bortset fra at 6 - 7 ture er min limit :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bestemt en mulighed kan jeg se.

En anden mulighed var også at besøge en GF på vej fra grænsen.

Nogen gode anbefalinger der, med pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Åbningstider kan du finde her: http://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk.html?data[meta_id]=9468

Stedet kan være lidt svært at finde, da det ligger bag et "almindeligt" hus og du kan nemt gå forbi - og går du til fordøren risikerer du at få røven på komedie:

 

Men ellers foregår det på den måde at du ringer på (check lige at du ringer på den rigtige knap) Moni (Tekenfrau) kommer så ud og lukker op, forklarer evt. lidt om konceptet, du betaler € 50/60,- til hende, får håndklæde og badesandaler (tip medbring gerne dine egne cloggs e.lign.) + en nøgle og du vises op at trappen til omklædningsskabene, hvor du klæder om og tager et håndklæde om live + betalingen €50/60,- til pigerne i hånden, går forbi de første bollerum og ned ad trappen, finder bruserummet og tager et bad, hvorefter du er klar til at entre Loungen. Her vil du hurtigt blive kontaktet af en pige, efter at du har betalt for pigernes service, henter det armbånd, som ligger klar til dig i baren.

Evt. kan du få vedkommende pige til at forklare dig lidt yderligere om konceptet - og hun vil sikkert også gerne tegne lidt på dit armbånd, hvis du rækker hånden frem og smiler sødt til hende :grin: - ja, bollerumme ligger ovenpå og du følger bare efter hende op ad trappen. Fransk er normalt uden  kondom, hos enkelte dog med, ligesom enkelte også tager skuddet i munden - f.eks André. Sex er altid med kondom og græsk tror jeg ikke du kan få (På andre Flattrate-klubber har de specielle Motto-Frauen der gør det).

Af og til ud på aftenen kan du risikere at blive inviteret med til GangBang i det store bollerum, men ellers er der gratis alkoholfrie drinks, kaffe mm. og lidt at spise.

Mht. alderen, så har jeg mødt endnu ældre herrer - og jeg er også selv nær de 60 - og det har ikke været et problem, bortset fra at 6 - 7 ture er min limit :wink:

God beskrivelse tak. Håndklæde? Troede nok at man fik en slåbrok, men okay

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan16 skrev, for 7 timer siden:

Håndklæde? Troede nok at man fik en slåbrok, men okay

Du kan bare selv medbringe isbjørnehabit/slåbrok - af og til kan det være lidt koldt i klubben, da den er indrettet i et gammelt bilværksted med højt til loftet og isoleringen er ikke den bedste.

Mht. pigerne, så lad være med at sidde og vente på den aller kønneste, tag istedet nogle ture med dem, der viser interesse for dig - så skal hun nok komme til dig på et tidspunkt - de er nemlig gode til at bemærke om man kigger efter dem og viser interesse - ellers så skal man ikke være bange for mere direkte at gøre opmærksom på at man også er int. i en aftale, selvom de er på vej ovenpå med en anden - så kan de finde på at komme frisk fra badet og lige til en kun iført badehåndklæde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du lyst til dansk selskab, regner jeg med at tage derned mandag. Regner med at ankomme mellem  kl. 15.00 og 16.00. 

 

Min første gang, så vi kan evt. være dumme sammen? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...