Hop til indhold
kanonkongen

En stor komiker er død. RIP Jan Monrad.

Recommended Posts

Ja det kan gå hurtigt. Jeg har haft mange sjove minder med Jan Monrad. Bla. disse

Hvad er jeres minder med Total Petroleum Eller bare Monrad og Rislund. 

Ha en god lørdag, og pas på jer selv. Og husk, at leve i nutiden og ikke i fortiden.

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min bedste ven og mig hilser altid hinanden med tykke dyr og fede svin. Taget fra et af deres show.

Jan Monrad var en stor komiker, der vil blive savnet.

Hvil i fred.

Del dette indlæg


Link til indlæg

AK JA - Mindes stadig deres parodier på Trafikradioen Lars E. Christiansen i Aftenåben på P3 . . . 

Pladderballe Radio og en af de rigtig gode 'VW i skidrop' - Selv nordmænd syntes om den . . . 

RIP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg stiftede første gang bekendtskab med d´herrer i Total Petroleum, da jeg i en brandert sad og hørte en plade med dem sammen med en skole kammerat.

Jeg hørte egentligt ikke rigtigt efter, liiiige indtil at jeg hørte indslaget med at Radioens klokketjeneste i øjeblikket blev varetaget af en hørehæmmet under genoptrænning.

DET vækkede mig, jeg fik et grineflip af de HELT store og siden da har jeg næsten hørt alt med dem.

R.I.P Jan monrad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...