Hop til indhold
Dani

Pauschalklubben i Münster

Recommended Posts

Efter en masse research på diverse fkk-klubber besøgte jeg fredag Pauschalclub Münster. Da jeg ankom til åbningstiden kl. 11.00 var stedet allerede godt besøgt. Klubben er indrettet med en lille bar, hvor man henvender sig til pigerne i sofaern. Baren er røgfri, hvilket er et stort plus. Pigerne og gæsteren røg enten uden for eller oppe ovenpå, hvor der er buffet med pindemadder, pålæg, youghurt, suppe og rødgrød med fløde (tror jeg nok at det var). I selve buffetområdet generes man af røgen fra det tilstødende rygerlokale. Udover buffet og røg rummer overetagen nogle rum til poppen,ficken und so weiter samt et kombineret show og sexkinorum. I omklædningsrummet er der skabe med hængelås, og der er 3 brusekabiner i stueetagen samt sauna og mini-pool.

1. Min første runde var med Lily fra Cuba, og hun suttede pik som gjaldt det livet, og hun red løs som en vanvittig rodeorytter. I forhold til billederne havde hun taget ca. 8 kg på. Hun taler naturligvis spansk, og hun taler også tysk. Det var ok.

2. Anden runde var med Natalia, som var meget god i en 69'er. Hun er fra Polen. I forhold til billederne er hun noget ældre. Hun sagde til mig, at hun var 42. Men hun var sød, og hun er god til oralsex. Hun taler tysk

3. Tredje runde blev en god - i hvert fald for mig - omgang med Andra. Hun er fra Rumænien, og jeg kommunikerede med hende på engelsk. Hun taler også tysk, spansk og italiensk. Hun havde lige det rigtige touch. Hun kørte sine bryster rundt på mig. Gav god oralsex og en fin ridetur. Da turen kom til doggy skyndte jeg mig at give efter og fik en lang god udløsning. Da jeg var lidt for hurtig lovede jeg, at vi senere skulle tage en ordentlig omgang, hvor jeg nok skulle arbejde for, at hun også skulle få lidt ud af festen. Hun var hyggelig og nem at snakke med.

4. Runde 4 blev til en omgang med Cassandra. Vi lagde ud med en 69'er, og det føltes lækkert at mærke hendes spinkle krop. Hun har en lille fræk fisse, og jeg nød at slikke hende. Hun stønnede og suttede og stønnede, og det satte godt gang i lysten hos mig, da jeg altid får meget mere ud af det, når man er to fremfor en om at nyde sexakten. Slikkeriet blev afløst af ridetur, missionær og doggy. Jeg tror, at hun var fra Rumænien. Og jeg kan ikke huske, om vi talte engelsk eller tysk.

5. Ding-ding! Round nr. 5! Tyske Sahra - men dog ikke helt tysk alligevel, når begge hendes forældre er fra Egypten. Super lækker krop. Godt blow. Sød og fræk. Der blev vekslet lidt rundt i stillinger, og jeg sluttede af med få en ret god udløsning i ske-position. Sahra taler kun tysk.

6. Så kom hun, hende som jeg havde ventet på, Alex. Jeg havde bildt mig ind til at starte med, at hun måtte være tysker. Men nej nej. Hun var skotte. Og det var en lise at sludre på engelsk med hende. Hun er 180 høj og har en masse interessante ting på menukortet, så jeg havde glædet mig til at møde hende. Da vi kom i gang måtte jeg ikke slikke hendes fisse, og det synes jeg er ret ærgerligt. Men jeg måtte pille løs. Hun gav godt blow til roden og lavede gurglelyde, når pikken var i bund. I en omgang missionær fik hun pik for fuld hammer, men jeg endte med at gå lidt død. Det var hyggeligt at snakke med hende, og jeg synes, at det var vildt eksotisk at knalde en skotte - hvor tit gør man lige det??

7. Her blev det tid til en genganger. Valget faldt på Andra, som jeg skyldte lidt. Det blev lidt mere intenst denne gang med en god start med stående nussen, kyssen, ragen og en hurtigt stiv pik. Jeg spurgte om det ville være i orden med en 69'er, og hun svarede, at det var perfekt, hvortil jeg sagde, at det svar var meget bedre end bare JA. Det bliver til en intens omgang, hvor det er tydeligt, at vi begge kan lide det, der sker. Det efterfølges af missionær, doggy. I doggyen knepper jeg løs, sveder som et bæst og bliver helt forpustet. Ned på siden og skeposition, hvor hun stimulerer sin klitoris med hånden samtidig med at min pik kører ind og ud. Hun får en seriøst god orgasme, og jeg nyder synet. Det bliver så til lidt mere hyggesnak.

8. Annabella er den næste jeg har fornøjelsen af. Hun ser afrikansk ud. Da jeg præsenterer mig på tysk, siger hun speak english. Ok, det gør jeg så, og siger, at jeg er Dani fra Danmark. Hun siger så, at hun er fra Norge. "Kan vi så ikke bare tale dansk og norsk" kommer det naivt fra mig. Hun skraldgriner og fortæller, at hun er nigerianer. Det bliver til en fin omgang med hende, og hun er sjov og nem at sludre med. Sexen er også fin, men vi stopper uforløste og godt smadrede efter en gang hammerknep, hvor jeg svedte mindst en 1 liter. 

Så stopper festen næsten her. I kinoen kaster jeg mig ind i et show med Lily og Maya. Jeg slikker den ene, og den anden slikker mig, og så skifter de efter 5-10 minutter. Maya synes jeg faktisk sutter godt, men det ender med ingenting.

Alt i alt var det en god tur, og jeg var glad for at blive skånet fra røg - pånær rygerummet, der grænser lige op til buffeten. Her bør man, hvis man ikke er vild med tobakståger, hurtigt tage sin mad, også så tage et bord så langt fra rygerummet som muligt, så skal det nok gå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...