Hop til indhold
hephey

MILF med store naturlige bryster - Nu i 6630 Rødding

Recommended Posts

Har ikke været der. Men overvejer på onsdag. Så vender jeg tilbage med  anmeldelse. Ser under alle omstændigheder godt ud med store babser og lækker røv samt kønt ansigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Tja desværre er der lige et par ord der ødelægger min lyst ... kondom frit valg...   ellers lige min type. . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Ja vil nødig slikke fisse efter en eller to andre har tømt sig i hende Før jeg skal til.. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov nu fik jeg startet en ny tråd, og opdagede først jeres snak bagefter, for det var netop denne kvinde jeg har oprettet mig for at anmelde.

Blander mig lige her, for bruger selv gummi når jeg besøger hende for sikkerhedens skyld.

Men det er intet problem at slikke fisse, du hun ikke laver "samlebåndsarbejde" og ikke har kunder med 5 min. mellemrum.

Jeg har været der mange gange og både som første kunde og senere på dagen.

Hun har uanset tidspunkt altid været i bad lige inden vores aftale og fissen er ren, fræk og lige til at nyde.

Så hvis man er til en moden kvinde med lidt former er hun efter min mening et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Lunden skrev, den 18.11.2020 at 22:06:

Ud fra overskriften, kan det godt passe med det var min gamle annonce og det nye link. 
blev gjort opmærksom på jeg nok lige skulle tjekke op på samtaler om mig herinde. Og er da klar til at svare på evt tvivlspørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
TMAND1972 skrev, den 1.12.2015 at 11:35:

Hov nu fik jeg startet en ny tråd, og opdagede først jeres snak bagefter, for det var netop denne kvinde jeg har oprettet mig for at anmelde.

Blander mig lige her, for bruger selv gummi når jeg besøger hende for sikkerhedens skyld.

Men det er intet problem at slikke fisse, du hun ikke laver "samlebåndsarbejde" og ikke har kunder med 5 min. mellemrum.

Jeg har været der mange gange og både som første kunde og senere på dagen.

Hun har uanset tidspunkt altid været i bad lige inden vores aftale og fissen er ren, fræk og lige til at nyde.

Så hvis man er til en moden kvinde med lidt former er hun efter min mening et besøg værd.

Tak for de rosende ord. Selvom jeg først har set det nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Lige til i andre selvom det er gammel samtale. For måske nye ser det. 
Der er kun sperm i fissen hvis man beder om det. Og har jeg kunder der ønsker. 
Ellers er den helt nyvasket og skyllet med en analskyllesprøjte. 

Men der er en pige derude til enhver smag. Nogen kan lide det netop jeg tilbyder andre ikke og det har jeg det fint med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Hobrofyr skrev, for 2 timer siden:

Mistede appetitten da jeg så billedet af hendes bagdel:blink: 

sikke mange bumser..?

Enkelte bumser ja, desværre konsekvensen af jævnlig intim barbering. Men de fleste pletter er modermærker og de fortsætter op af ryggen. Du har sikkert klikket væk, med det samme, hvilket er ok. Men havde du fortsat til billedet hvor jeg ligger på ryggen kan du se jeg også har mange på maven (heldigvis mindre). Du skal ikke besøge en du finder frastødende, men korrigere dig lige så der ikke spredes falske rygter. 

Redigeret af SweetMilf6630
Omformulering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok

men når man som mig har haft bumser i læssevis over hele kroppen som ung og haft svært ved at få kærester pga det vil jeg altid ha et anstrengt forhold til bumser

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Enkelte bumser ja, desværre konsekvensen af jævnlig intim barbering. Men de fleste pletter er modermærker og de fortsætter op af ryggen. Du har sikkert klikket væk, med det samme, hvilket er ok. Men havde du fortsat til billedet hvor jeg ligger på ryggen kan du se jeg også har mange på maven (heldigvis mindre). Du skal ikke besøge en du finder frastødende, men korrigere dig lige så der ikke spredes falske rygter. 

Bumser og modermærker ser vidt forskellige ud. Jeg ser også mange af begge dele. Man kan købe sæbe på apoteket til kropsvask som forhindrer bakterier efter intim skrab. Kirurger bruger det også inden operationen.

Bumser og bylder er fandens skabt og ofte også hormonelt betinget.

 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Bumser og modermærker ser vidt forskellige ud. Jeg ser også mange af begge dele. Man kan købe sæbe på apoteket til kropsvask som forhindrer bakterier efter intim skrab. Kirurger bruger det også inden operationen.

Bumser og bylder er fandens skabt og ofte også hormonelt betinget.

 

Super, er sikker på min hudlæge nok skal rådgive mig på det punkt hvis det bliver nødvendigt. Ved du også hvordan modermærker der er blevet frosset eller opereret ser ud. For det har jeg desværre en del erfaring med. 
Men tak for dit input. Jeg bruger intimsæbe for, at holde pH-værdien korrekt og ændrer ikke på noget pga af en dårlig kommentar. Eftersom ingen som har mødt mig irl har haft noget at brokke sig over på det punkt. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Hobrofyr skrev, for 2 timer siden:

Fair nok

men når man som mig har haft bumser i læssevis over hele kroppen som ung og haft svært ved at få kærester pga det vil jeg altid ha et anstrengt forhold til bumser

Som sagt helt ok. Du finder bare en GP der falder mere i din smag. Ingen sure miner her

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden:

Super, er sikker på min hudlæge nok skal rådgive mig på det punkt hvis det bliver nødvendigt. Ved du også hvordan modermærker der er blevet frosset eller opereret ser ud. For det har jeg desværre en del erfaring med. 
Men tak for dit input. Jeg bruger intimsæbe for, at holde pH-værdien korrekt og ændrer ikke på noget pga af en dårlig kommentar. Eftersom ingen som har mødt mig irl har haft noget at brokke sig over på det punkt. 
 

Det er skrevet i en positiv mening. 

Men kan se du er i krigerisk hjørne så ønsker dig en god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Har lige en ekstra bemærkning til den drejning samtalen har taget. 
Faktum er jeg kunne ha brugt sminke på røven inden billederne blev taget. Jeg kunne ha photo shoppet dem. 
Med andre ord jeg kunne ha gjort mig selv til endnu en fake. 
Det vil jeg ikke! 
Jeg er som jeg er, en helt alm. kvinde hvor ensomme mænd kan lette trykket. 
Jeg vil hellere vælges fra på forhånd som lokke folk til der ender med at få en dårlig oplevelse eller køre forgæves. 
Jeg er også buttet, der er sikkert nogen der for kvalme over at kigge på dellerne. Fint klik videre. Men der er også dem som ikke er sarte eller faktisk godt kan lide de former og ved de får en go service til en fair pris.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden:

Det er skrevet i en positiv mening. 

Men kan se du er i krigerisk hjørne så ønsker dig en god aften.

Go aften til dig også. Ikke krigerisk. Men dette forum tæller meget i forhold ens omdømme og derfor går jeg hellere ind og forklarer som lade rygterne løbe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En tråd med mange ikke så pæne indput. 

Meget prisværdigt at du SweetMilf svarer så pænt på det hele.

Jeg vil bare skrive at jeg har besøgt SweetMilf - og kan sige at jeg havde en dejlig oplevelse. En meget lækker ren og skøn dame. Men varmeste anbefaling.

Men hvis du mand - føler dig frastødt af billederne så kan du jo bare lade være at besøge hende - du behøver jo ikke skrive det her - det er ikke så interessant - slet ikke hvis du ikke har besøgt hende og dermed ikke har nogen reel oplevelse at berette om :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...