Lebowski 16 Skrevet 20. November, 2015 (edited) Hej jeg er ny bruger her på sitet men har kigget med på sidelinien i noget tid. jeg er ny i hele universet som "Gæst" og vil derfor spørge om nogen af jer har et forslag til hvem jeg skal besøge i København som giver det bedste, længste og mest intense blowjob. ikke nødvendigvis deepthroat men bare et virkelig lækkert blow. jeg er ikke til udenlandske piger men har ellers en bred smag omkring bygning og alder. da jeg er ny tænkte jeg at jeg ville spørge "sagkundskaben" til råds inden jeg kaster mig ud i det for måske at kunne undgå dårlige oplevelser. da jeg er lidt en forsigtigper er det ikke et krav at blow er uden kondom da jeg af private årsager alligevel vil vælge at få et på. håber i vil tage godt imod mig som bruger og min forespørgsel som helt sikkert vil munde ud i min første anmeldelse lige så snart jeg har taget mod til mig. og Snart var det styrende ord i den foregående sætning Redigeret 20. November, 2015 af Lebowski Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Lick me 86 Skrevet 20. November, 2015 Welcome - a key thing is to search first. There are so many looking for the same and so many threads about it. Have fun searching!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lebowski 16 Skrevet 22. November, 2015 I will look harder the posts are mainly focused on foreign girls which is not really my thing but thanks for the advice søgte råd om Danske piger der giver virkelig lange blowjobs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13982 Skrevet 22. November, 2015 Lebowski skrev, for 6 minutter siden: øgte råd om Danske piger der giver virkelig lange blowjobs. Der er da Jasmin: https://www.eroguide.dk/forum/profile/14371-jasmin/?tab=field_core_pfield_12 som for kun kr. 1000 kr. giver 45 min fransk til manden - et rigtig blowjob varer aldrig under 40 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lebowski 16 Skrevet 22. November, 2015 Tak Jernsvinet jeg vil da bestemt prøve at skrive til Jasmin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13982 Skrevet 22. November, 2015 Lebowski skrev, for 11 minutter siden: Tak Jernsvinet jeg vil da bestemt prøve at skrive til Jasmin. Ja, men pas på, for hendes skarpe tunge har flere gange været for hård kost for ledelsen her på Eroguide og pt. er hun desværre igen i bad standing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lebowski 16 Skrevet 22. November, 2015 Nådada så lyder hun da i sandhed som en pige der er interessant. Jeg kontakter hende over SMS så :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. November, 2015 Lebowski skrev, for 24 minutter siden: Nådada så lyder hun da i sandhed som en pige der er interessant. Jeg kontakter hende over SMS så :-) Ja, så længe hun ikke har en skarp tunge når hun sutter pik! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13982 Skrevet 22. November, 2015 Reaper skrev, for 33 minutter siden: Ja, så længe hun ikke har en skarp tunge når hun sutter pik! NB. hun sutter altid med kondom, så det mærker du alligevel ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Lick me 86 Skrevet 22. November, 2015 Again reaper READ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. November, 2015 Hr. Lick me skrev, for 5 timer siden: Again reape Hr. Lick me skrev, for 5 timer siden: Again reaper READ You need help buddy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. Februar, 2016 Hvis man befinder sig i det nordsjællandske kunne man måske..? https://annoncelight.dk/showad/196519 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 757 Skrevet 2. Februar, 2016 ppd skrev, for 12 timer siden: Hvis man befinder sig i det nordsjællandske kunne man måske..? https://annoncelight.dk/showad/196519 Nogen der ved, hvor sådan ca. hun holder til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg