Hop til indhold
Hedonisten

Hurtigt morgenbesøg på Asia Thaiwellness

Recommended Posts

Trafikken gik tungt over Langebro....regn, gråt og langsom elastikkørsel. Pludselig slår den ned i mig at jeg bare kunne tage et højresving parkere bilen og nyde godt af tidlige åbningstider hos de søde piger på Dantes Plads. 

Og så er der ikke langt fra tanke til handling hos Hedonisten. Ringe på og fange pigerne med morgenhård og søvn i øjenene. Men ellers var de friske nok på en omgang B2B. Altid god behandling der, og tag ikke fejl af annoncen, det er den fulde pakke, med masser af massageolie, god og pirrende massage og en gang B2B, der vist også havde en gavnlig effekt på pigen. Og da jeg selv tog over, og fik både masseret hende og givet hende den livlige tunge, var hun mere end klar til det store ridt.

Aldrig blevet skuffet der :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonisten skrev, for 49 minutter siden:

Trafikken gik tungt over Langebro....regn, gråt og langsom elastikkørsel. Pludselig slår den ned i mig at jeg bare kunne tage et højresving parkere bilen og nyde godt af tidlige åbningstider hos de søde piger på Dantes Plads. 

Og så er der ikke langt fra tanke til handling hos Hedonisten. Ringe på og fange pigerne med morgenhård og søvn i øjenene. Men ellers var de friske nok på en omgang B2B. Altid god behandling der, og tag ikke fejl af annoncen, det er den fulde pakke, med masser af massageolie, god og pirrende massage og en gang B2B, der vist også havde en gavnlig effekt på pigen. Og da jeg selv tog over, og fik både masseret hende og givet hende den livlige tunge, var hun mere end klar til det store ridt.

Aldrig blevet skuffet der :-)

 

Så kort og så beskrivende kan det gøres :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Morgenbolledamer".  Ak ja, man mindes salig Simon Spies.

Var der luftet ud i lokalet og var pigen nyvasket på den tid af morgenen?? Mange Thai kliniker har jo ikke noget forhold til udluftning, men tror de kan klare det med et par pust rosenspray.

Er der henvisning til et website, og hvad var skaden for den fulde pakke?

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...