Hop til indhold
Max5000

Et sted til god massage i Odense

Recommended Posts

Hej folkens. :)

Jeg er ikke helt sikker på om jeg må efterlyse en massage her? Men prøver og håber det er okay.

Jeg leder efter et sted hvor man kan få en alm helkrops massage i Odense af en ung pige. Jeg er ikke ude efter noget happy ending eller noget.
Har søgt på google, men syntes det er svært at se om det er et godt sted og hvem der evt er massøse.

Så har i nogle gode råd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle nok have været under massage, din efterlysning, men nevermind.

hvis det er alm. Oliemassage og kun massage, er der et sted i Verninge, syntes selv hun er rigtig god til massage, og så koster 1 time kun kr.200.- det er privat hjem og manden arbejder hjemmefra så altså ingen andre ydelser. Søg under massage eller neglesalon i verninge.

ellers er der som altid Patty på Rugårdsvej, hun er ikke ung, men giver en super massage og mulighed for andet hvis man lyster.

 

ingen af de 2 damer er 18-20 år, men hvis det kun er massagen du er ude efter, betyder alderen jo ikke noget, du ligger alligevel på maven 80 % af tiden og kan ikke se massøren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...