Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog på Cassiopeia i morges og havde et godt stund med Louise http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=649

Jeg tænder meget på slanke piger med små bryster og hun passede perfekt til min smag. Hun var venlig og åben. Hun gave et godt blow som opvarmning og har en MEGET stram ungepige fisse. Jeg har set en andmedlese af hende herinde som var negativ, men jeg havde en god oplevelse. Jeg oplevede en pige som kan lide sit arbejde, og synes hendes slanke krop var meget frækt. Jeg tog luksusdansk, men nåede ikke flere stillinginger fordi jeg var meget tændt på den stramme fisse som fik mig til at sprøjte før jeg kunne finde på at skifte stilling. :-) 

Desuden gav hun mig god tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev nødt til at besøge Louise igen. Det var endnu bedre denne gang. Hun er rigtig fræk og lækker. Hvis du er til slanke piger med små bryster vil du nyde hende meget. Hun er også ret cool :-) 

i dag blev det til gensidig fransk som var meget lækker og luksus dansk, men jeg nået kun een stilling fordi jeg var så tændt. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamKBH skrev, for 1 time siden:

Jeg blev nødt til at besøge Louise igen. Det var endnu bedre denne gang. Hun er rigtig fræk og lækker. Hvis du er til slanke piger med små bryster vil du nyde hende meget. Hun er også ret cool :-) 

i dag blev det til gensidig fransk som var meget lækker og luksus dansk, men jeg nået kun een stilling fordi jeg var så tændt. :-) 

Hvor lang tid køber du pr. besøg?

Enig. hun ser elegant ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Louise6dk

Hej søde dig :-) 

Så fik jeg profil herinde.

Tusind tak for den dejlige stund og den søde anmeldelse, håber vi snart ses igen! ;-) 

1000 kys Louise :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamKBH skrev, den 20/11/2015 at 10:25:

 Jeg har set en andmedlese af hende herinde som var negativ

Hvis du tænker på den anmeldelse fra sommeren 2013, er det spørgsmålet, om det er den samme Louise - det er jo ikke sikkert, at denne her Louise var der dengang, da det jo næsten er tre år siden.

Men hvis det er den, du tænker på, beskrives det jo også, hvordan starten af besøget gik lidt skævt.

Men måske Louise kan fortælle os, om hun også var på Cassiopeia for tre år siden?

Jeg kender hende ikke - men billederne animerer da til et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LouiseCassiopeia skrev, den 22. feb. 2016 at 14:26:

Hej søde dig :-) 

Så fik jeg profil herinde.

Tusind tak for den dejlige stund og den søde anmeldelse, håber vi snart ses igen! ;-) 

1000 kys Louise :wub:

Tak Louise :-) glæder mig til at besøge dig igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...