Hop til indhold
Guest Joorn

Anette Arnborg - Herning

Recommended Posts

Guest Joorn

Hej Venner

Var lige en smut forbi Anette i Arnborg

http://side6.dk/resultatside/?q=venuslovers

Havde lige ringet i forvejen for at høre om hun havde tid til et besøg og det havde hun....heldigvis..:wink::-)

Hendes billeder passer 100%, blev godt nok lidt overrasket over hendes højde, da jeg havde forestillet mig, at hun var knap så høj, som hun i virkeligheden er

Anette er en flot slank pige med lange ben og en utrolig fræk lille bagdel, brysterne er faste og dejlige, selv om de med stor sikkerhed, er blevet fyldt med silikone:smile:

Stedet er rent og pænt og ligger meget diskret, da man kører ind til huset fra bagsiden af landevejen og der er også gode parkeringsforhold:smile:

Blev budt velkommen af Anette i døren og lige indenfor på vægen hang der et kort med forskellige tilbud, som man kunne vælge imellem

Jeg valgte 45 minutter med GFE og det skulle vise sig at være et super godt valg...:smile:

Var hele paletten rundt med dejlig alm. sex, inkl. oral til os begge og græsk til hende og det hele krydret med lækre tungekys og blide kærtegn;-):-)

Efterfølgende fik vi et bruse bad sammen i spabadet og så var det ud af døren igen, med et lille lækkert "på gensyn kys";-):smile:

Da jeg igen sad i bilen, kikkede jeg på klokken og kunne se, at der var gået en lille time siden start, så ingen snyd med tid eller med falske billeder:-)

Er helt sikker på at Anette godt kan forvente et besøg af mig en anden god gang:wink::smile:

Kan i alle have en rigtig god weekend

Hilsen Joorn

Ps. Eneste minus er at hun ikke snakker ret meget dansk eller engelsk, så kan være "lidt" svært at føre en samtale med hende

Kan du snakke lidt spansk, så er går det sikkert meget bedre, da hun kommer fra Colombia...:smile:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Joorn

 

Tak for en god anmeldelse. Lang tid siden vi har hørt noget fra Arnborg. lyder som om man skulle overveje et besøg.

Hvad måtte du af med for sådan en tur? Og er det med flere "omgange".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joorn

Hej JBprivat

Ja, hende kan jeg godt anbefale, hvis man er til rigtig GFE, med lidt ekstra....;-)

Måtte smide 1300,- for sådan en skøn omgang og det syntes jeg er en meget fair pris

Mht. flere gange, så er jeg dig svar skyldig, kunne "kun" en enkelt gang, da jeg trak det ud lige til det sidste:-)

Syntes der er mere power i en orgasme der er bygget "langsom" men sikkert op, men det er der jo nok mange meninger om:smile:

Vil du være sikker, så kan du evt. spørge, når du evt. bestiller tid...:smile:

God tur....hvis..

Hilsen Joorn

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...