Hop til indhold
Onslow

Ny landstræner, hvem?

Recommended Posts

Hvis det skal være en udlænding, så står mit bud på enten Angela Merkel eller Stefan Löfven, de forstår da på bedste vis at vende på en tallerken.

Og hvis jeg i den seriøse afdeling skal pege på en dansker, så må det være Søren Lerby, han ville om nogen kunne bidrage med den Fandenivoldshed, som tidligere prægede vort landshold og gav os så gode oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wilbek, han kan nok få dem til at forstå hvad det drejer sig om og han tør lave ændringer

Han vil nok desværre ikke - og jeg mener, at det ikke betyder noget, at han sikkert ikke har begreb om fodbold, det kan han få assistance til.

Redigeret af Vildmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nedlæg det landshold. De er pisseirriterende at se på, og især høre på. Vi får ikke en skid for alle de penge vi poster i det pjank. Ud med dem, og mere kvinde beachvolley, gerne i nøgenversionen, ind. Så skal i sgu se fyldte stadions :grin: 

Hare Ide, ha for jen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår godt, hvis de kvalificerede personer takker nej tak til stillingen.
Det er utaknemmeligt. Alle ved bedre og kommer med gode råd eller sviner dig til for at tage de, ifølge dem, forkerte beslutninger.
Enten er du hadet eller elsket.

Så hellere gå på pension og bruge tid med familien eller starte egen virksomhed :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Sven Göran Eriksson...

 

Svennis är enastående.   Han får det mest mediokra lag på fötter, sedan blir han fyret, och till sist löper någon av med hans pengar....

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 5 timer siden:

Jeg forstår godt, hvis de kvalificerede personer takker nej tak til stillingen.
Det er utaknemmeligt. Alle ved bedre og kommer med gode råd eller sviner dig til for at tage de, ifølge dem, forkerte beslutninger.
Enten er du hadet eller elsket.

Så hellere gå på pension og bruge tid med familien eller starte egen virksomhed :D

Det er vel en del af gamet. Jeg kan ikke forestille mig at forholdende er anderledes i alle de større klubber i Europa, hvor der hver eneste uge er tusindvis af "trænere" som altid ved bedre end træneren.

Ny landstræner, hvem? Ja jeg var faktisk millimeter fra at sætte hele opsparingen på en af følgende kvalificerede kandidater, Honey-monstret, Joachim B Olsen eller Medina. Men beslutningen var alt for svær at træffe:)

Men nu blev det som bekendt mister Hareide, og jeg skal da ikke være for fin til at sige velkommen til old chap, og iøvrigt tillykke med sejren i tirsdags, nej vent........undskyld det er mig der husker forkert, det blev desværre til et knebent nederlag i din sidste kamp med Malmø, men fuck det. For som man siger, if you cant beat them, then dont:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kenny-mand skrev, for 2 minutter siden:

Det er vel en del af gamet. Jeg kan ikke forestille mig at forholdende er anderledes i alle de større klubber i Europa, hvor der hver eneste uge er tusindvis af "trænere" som altid ved bedre end træneren.

Det sagde jeg heller ikke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre blev min ansøgning forbigået.

Måske godt nok!

Lad os nu se, hvad de kan, de der fodboldspillere!!

Rettelse: b burde være v!

Redigeret af Krølle Bølle
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...