Guest Dialga Skrevet 20. November, 2015 Hej slle nogle der ved hvordan dagsformen er på de forskellige fkk klubber i Hamborg dagene lige efter jul? Her tænker jeg på åbningstider og pige mængde. Dialga Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 20. November, 2015 Bliv hjemme - der er som regel dårlig besat med piger. Dem der er der, er dem der ikke har den største omsætning pga diverse omstændigheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dialga Skrevet 20. November, 2015 ok tak. Øv havde ellers lige nogle fridage jeg kunne lege i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 20. November, 2015 (edited) Gaffer skrev, for 7 timer siden: der er som regel dårlig besat med piger. Dem der er der, er dem der ikke har den største omsætning pga diverse omstændigheder Ja, men selvom indpakningen måske ikke er så interessant - kan indholdet godt overraske Redigeret 20. November, 2015 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 20. November, 2015 Der var masser af piger sidste år på både Atmos og Harmony, jeg var begge stedet mellem jul og nytår, der var både mange gæster og ikke mindst mange piger begge steder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dialga Skrevet 20. November, 2015 Jamen så må jeg jo en tur til hamborg. nogle der ved om de har åben den 26 eller 27 december? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 20. November, 2015 jf. deres hjemmesider så JA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg