Hop til indhold
The Deep

Alia fra sexyclub.dk

Recommended Posts

Syntes det er noget underligt noget.

Har ringet  til Sexyclub for, på venlig vis, at forhøre vedr. Alia og de siger at "hun ikke er stoppet", men at jeg "bare skal holde øje med vagtplanen".

Syntes nu det sker for tit den der: "Pludselig er hun der i næste uge" helt frem til 2 dage før "og så er hun pist væk" i et par uger

Ellers må de skrive hun holder pause på ubestemt tid ( 3-6-12 måneder) / har tilkaldevagter og lignende.

Savner Dig, Alia!!!!

og Sexyclub: Meld klart ud.

Også selvom det er en "Guldfugl I ikke har råd til at miste"

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

..og nu er hendes profil fjernet fra Sexyclub.dk.

GOODBYE...ADIU...SO LONG.

TAK FOR ALT, ALIA!!

DU VAR I SANDHED EEN AF DE ALLER-ALLER BEDSTE I BRANCHEN. FANTASTISK UDSTRÅLING, FLOT FEMININT ANSIGT. DEJLIGE ØJNE.EKSTREM LIDERLIG SÅ DET DRYPPEDE NÅR BESTILT TID. SØD, (KUNNE OGSÅ VÆRE STRENG/HÅRD). KUNNE TAGE FAT OG OGSÅ KØRES HÅRDT. 

EN AF DE FÅ, FÅ PIGER DER IKKE BROKKEDE SIG OM DET VAR BLØDT OG BLIDT I 1' ELLER 2' RN.

TUSIENDE, TUSIENDE TAK!!

LÆKKER OG UTROLIG NEM AT ARBEJDE SAMMEN MED!!

HELD & LYKKE, WHAT EVER YOU DO. WHEREEVER YOU ARE.

KÆRLIG HILSEN MIG

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen beviser, men jeg sidder her med en lille tanke om, at pigen måske har nogle problemer. Det kunne f.eks. bære en kunde som ikke vil lade hende være. Hendes adfærd synes at være styret af udefrakommende kræfter. Det gir' ikke mening hvis hun ikke havde mere styr på hvad hun ahr lyst til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sandt.

Ærgelig dog at jeg ikke nåede at sige ordentligt farvel til en så dejlig pige!

Det ærger jeg mig virkelig meget over!

 

Øv. Øv. Øv.

Der er noget med de piger hvor man får et sug i maven som ikke rigtig forsvinder. På mig var en af disse Alia!

 

Desvære vil jeg nok tage mig selv i at gå ind på deres hjemmeside om X antal måneder for lige at se.

Igen: Tak Alia, fordi du gjorde det til topkarakterer hver gang vi var sammen!

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...