Hop til indhold
AdamKBH

Søger klinik i Kbh Centrum

Recommended Posts

Er der nogen som kender et godt sted i midtbyen? Jeg er ikke søgende efter thai piger. Vil være fedt at besøge en fræk pige midt i en stressende arbejdesdage :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak gutter. Jeg tog på Cassiopeia i morges og havde et godt stund med Louise http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=649

Jeg tænder meget på slanke piger med små bryster og hun passede perfekt til min smag. Hun var venlig og åben. Hun gave et godt blow som opvarmning og har en MEGET stram ungepige fisse. Jeg har set en andmedlese af hende herinde som var negativ, men jeg havde en god oplevelse. Jeg oplevede en pige som kan lide sit arbejde, og synes hendes slanke krop var meget frækt. Jeg tog luksusdansk, men nåede ikke flere stillinginger fordi jeg var meget tændt på den stramme fisse som fik mig til at sprøjte før jeg kunne finde på at skifte stilling. :-) 

Redigeret af AdamKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det glæder mig, at du kunne bruge vores rådgivning. CassiopeiaStars er et dejligt sted. Louise har jeg ikke mødt, men hun ser bestemt dejlig ud. - Som hun ligger der inviterende på alle fire - klar til at tage imod - får jeg bestemt lyst til at efterkomme hendes invitation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 20. nov. 2015 kl. 10.55.48:

Det glæder mig, at du kunne bruge vores rådgivning. CassiopeiaStars er et dejligt sted. Louise har jeg ikke mødt, men hun ser bestemt dejlig ud. - Som hun ligger der inviterende på alle fire - klar til at tage imod - får jeg bestemt lyst til at efterkomme hendes invitation.

Hun er god.... Håber at besøge hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...