Hop til indhold

Recommended Posts

Er billederne ikke af 2 forskellige piger. Hende der ligger ned virker mere polstret. Men de ser begge godt ud.   Lyder spændende. Især det med uden ( not);)

Redigeret af stener

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
stener skrev, for 33 minutter siden:

Er billederne ikke af 2 forskellige piger. Hende der ligger ned virker mere polstret. Men de ser begge godt ud.   Lyder spændende. Især det med uden ( not);)

Godt spottet Stener. Min vanlige iver efter de unge piger fra AL havde self allerede spottet hende og skrevet. Så jeg er glad for at både du og Bebop kan være behjælpelige:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Skrev til hende at jeg var interesseret i at lave en aftale. Og om hun ik havde nogle billeder af sig selv og ikke nogen fra nettet, og fik denne besked retur.

 

Fra missen

Hej det er jeg klar på kan du overfører beløbet inden jeg kører ud?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha.. 

 

Jamen det er jo for sjovt at nogen virkelig tror på en kunde gider overføre pengene først.

Og når "pigen" så ikke engang kan finde ud af at læse det brev som du har sendt til hende og svare på det.. Come on.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...