Hop til indhold
Jernet

carola i Vejle - fake billeder?

Recommended Posts

Så har jeg været forbi, og WOW en pige. 

Det er på ingen måde hende på billedet, men rigtig lækker pige, med et par dejlig store, bløde og flotte kunstige bryster. Sødt og kønt ansigt og en røv som jeg aldrig har set før. Stor og fyldig struttende røv, rigtig latino butt som jeg gav mindst lige så meget opmærksomhed som brysterne. Jeg fik en god cocktail, hun var rigtig kærlig og jeg måtte røre ved hende overalt. Sexen var lige som det skulle være, med små tantekys. Eneste minus var at midt i det hele ringede hendes telefon som hun rakte ud efter, det trak noget ned i oplevelsen, og skulle jeg besøge hende igen vil jeg bede hende om at sætte den på lydløs eller lade den blive uden for "legerummet". 

Hun fortalte mig hun er fra Mexico, og er i Vejle 14 dage.

Kan varmt anbefales hvis man er til en lækker omgang sex, der dog ikke er gfe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er som utrolig mange andre, lånte men vellignende billeder. Jeg har i år besøgt hende 2 gange og sidste år besøgte jeg hende også, hun var også her omtalt meget positivt herinde, men gik her under et andet navn. Hun er en af de mest sexede og liderlige piger jeg nogensinde har besøgt. Nu snakker jeg hendes sprog (Spansk), hvilket naturligvis kan være en stor fordel, jeg har oplevet en total liderlig pige også med GF, som indlever sig 200%, hun elsker af blive slikket, at ride !! og kan man lide at give massage så gav jeg hende sidst massage som opvarmning. Hun er smukkere en J-Lo, men minder meget, blot har hun de mest fantastiske bryster som et ekstra + og en total lækker fast samba røv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

var forbi fredag, og klar til den store tur...og ja, ikke hende på billederne den omtalte samba røv var temmelig svært at få øje på trods af hun var iklædt stramt sidende bukser men derimod godt pumpede hofter....ja, kønt ansigt resten temmelig fake, det sædvanlige "special preis only for you"...gik med :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Energy skrev, for 13 timer siden:

Hvordan er beliggenheden

det er samme lokaliteter som StarGirls anvendte...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...