Hop til indhold
Guest nr21

God første glædespige?

Recommended Posts

Guest nr21

Hej! Jeg håber i vil dele erfaringer og hjælpe mig her! 

Søger en glædespige som i mener vil være et godt valg, for mit første besøg. Gerne 30 min, noget ala GFE. 

Meget gerne en lidt yngre og slank kvinde. Men ellers hvis hun er ældre, må hun gerne have dejligt store bryster (brystmand) 

Er hun ung, dvs. under 25 - betyder bryststørrelsen intet. Og ser hellere at hun er slank end har store bryster. 

Naturligvis på FYN

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nok forslå et besøg hos skibhuspigerne, som første gang. :)
Der er flere søde piger, både unge og med store bryster. De er altid søde og hjælpsomme.

Tiffany som THansen forslår har godt nok fået mange rigtig gode anmeldelser, så det ville nok eller ikke være et dumt valg. :)

God fornøjelse med dit første besøg. Husk at fortæl os om hvordan det går.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg skulle have mit første møde med en GP, ville jeg helt klart vægte oplevelsen vigtigere end store bryster eller ung pige.

der er slet ingen tvivl om at jeg ville vælge Nika som vist er tilbage i december måned. Jeg har ikke prøvet andre som virkelig får en til at slappe af og føle sig velkommen og kæresteagtig med masser af tungekys og grin og nærvær. Hun har dog hverken store bruster eller er 20 år, men lange flotte ben og så er hun altid drivvåd når man kommer igang.. Mener selv hun oplyste 33 år.

men vi er jo alle forskellige og vægter forskellig ting ved en pige, så rigtig god første tur ved en GP :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er 100 % ægte, dog er de ikke af hende - altså med mindre hun har været i Playboy. ;-) Hvis du kigger på billede nr 4 står der Playboy i nederste venstre hjørne. De fleste andre billeder har også en tekst i et af de nederste hjørner hvor der er lagt en bjælke over. Men hun er ikke langt fra at ligne hende på billederne, Dog er der lidt mere silikone over Tiffany's bryster end hende på billederne. Nok lidt for meget efter min smag, men ingen tvivl om at hun på trods af det er et besøg værd. Rigtig sød og venlig. Så sneskoene på og af sted. :-)

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...