Hop til indhold

De 20-årige tøser på Annoncelight.dk

Featured Replies

Skrevet

Det er rent optrækkeri. Mange steder kan man få en hel time til den pris, så mon ikke de har overvurderet markedet og snart finder ud af at sænke prisen?

Skrevet

Fuldstændig enig.

INGEN og jeg mener INGEN i den alder er værd den pris !

Skrevet

Det er ikke noget for mig.

Tvivler lidt på ægtheden af annoncerne.

Går den - så går den.

Der skal  nok være nogle, der hopper på limpinden 

Skrevet

Den der har grisen sætter prisen.

Men jeg har nu svært ved at tro, at de unge damer kan tilbyde en oplevelse, som bare nogenlunde matcher deres pris.

Så jeg siger nej tak.

Skrevet

For nogle betyder penge ikke det store, så mon ikke der kunder til dem også?

Skrevet

20år er ungt, men det er ikke ensbetydende med at de ikke ved hvad de laver *blink blink.. er selv 22 og synes bestemt at jeg har hvad der skal til ;-) uden tvilv så er 1500kr for meget for en halv time.. :-* 

Skrevet

Tja, synes da ikke prisen er så slem igen. Det inkluderer trods alt megafransk - hvilket man normalt skal betale ekstra for. 

Om den enkelte så vurderer om prisen er det værd, må jo være op til den enkelte. 

Skrevet

tja... så er det sgu billigere at tage til Gangbang - der kan man hygge sig i 2 timer for kr. 1200,- incl. megafransk med en 24 årig - og så er der oven i købet noget frækt at se på mens man selv tager en slapper for at lade op til næste runde........

Skrevet
Trofast skrev, for 3 timer siden:

og så er der oven i købet noget frækt at se på mens man selv tager en slapper for at lade op til næste runde........

Nu er det så heller ikke alle, der tænder på en flok behårede manderøve :roll:

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Nu er det så heller ikke alle, der tænder på en flok behårede manderøve :roll:

Nu er det så heller ikke alle manderøve der er behårede? ;) 

Redigeret af MikkelHart

Skrevet
MikkelHart skrev, for 21 timer siden:

Nu er det så heller ikke alle manderøve der er behårede? ;) 

Men er der trængsel, ser du kun manderøve - og det er ikke alle, der ikke er behårede, men behåret eller ubehåret manderøv - jeg tænder altså ikke på dem :roll:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.