Hop til indhold
22 cm and thick

Lise fra Sydfyn

Recommended Posts

Hej gæve mennesker. :-)

Er her nogen der har besøgt Lise fra Sydfyn? Hun ser godt nok flink ud.. :-P 
Håber virkelig at hende, Lilly fra sidste uge, Carla 21 der var for nogle måneder siden og Sheila Moon der har været her nogle gange er starten på stime af søde piger der vil besøge Svendborg.

I får lige et link så I ved hvad jeg fabler om

https://annoncelight.dk/showad/194932

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, helt sikkert dejligt med noget erotisk diversitet. Meeen ingen roser uden torne! Er priserne ikke ved at være skruet ret godt i vejret? Eller er det bare mig der stadig tror jeg kan få en masse for en 500 mand? ;-)
Kan selvfølgelig også være at de falder lidt hvis der ikke rigtigt kommer nogen kunder til de priser. Eller er jeg bare helt galt afmarcheret?

Go' dag og go' FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også det er ret dyrt. 30 min med fransk ender på 1200 kr.

Det er 400 mere end en polsk pige i Odense hvor du også får Superfransk.

Nok ser de piger nydelige ud, men guld kan absolut købes for dyrt. Derfor kommer jeg nok ikke til at besøge det sted, jeg hader at føle mig dum for mine egne penge :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var den første til at besøge https://annoncelight.dk/showad/197330 

Det fortryder jeg ikke

Tog en halv time, ja godt nok i den dyre ende, men jeg havde muligheden for at komme til som nr. 1 og den ville jeg ikke forbi gå

Det var et super besøg , hvor der var 69 , fik lov til at bruge mine finger, og sexe var super

Sex 9 tal

Kvinden 8 tal

stedet 8 tal ( privat liglejhed )

har brugt 10 skala 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hurra for forskeligheder, forskellige priser og forskellig kvalitet. Nogen spiser på Jensens bøfhus andre på Noma eller et sted på skalaen mellem disse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pjn skrev, 1 time siden:

Hurra for forskeligheder, forskellige priser og forskellig kvalitet. Nogen spiser på Jensens bøfhus andre på Noma eller et sted på skalaen mellem disse :) 

Hej pjn
Ja, det har du helt ret i. Bare surt at jeg altid må "gå sulten i seng". ;-)
Men spørgsmålet er så hvor stor forskel der er på kvaliteten. Det er jo meget svært at vide før man har prøvet. Fordi at både Lilly og Lise ser rigtigt søde ud er det jo ikke sikkert man får god sex hos dem. Det eneste jeg har læst om dem er at Lilly åbenbart var rigtig snæver, så jeg skal da heller ikke nyde noget selvom jeg måske ikke lige kan prale med 22 cm så ligger størrelsen da vist i "den gode ende". Ud over det syntes jeg ikke at jeg kunne læse ud af anmeldelsen at det var noget at råbe hurra for. Og det er da ellers fra en der ikke plejer at være kritisk i sin omtale af pigerne.
Hav en god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen11 skrev, for 19 timer siden:

Jeg var den første til at besøge https://annoncelight.dk/showad/197330 

Det fortryder jeg ikke

Tog en halv time, ja godt nok i den dyre ende, men jeg havde muligheden for at komme til som nr. 1 og den ville jeg ikke forbi gå

Det var et super besøg , hvor der var 69 , fik lov til at bruge mine finger, og sexe var super

Sex 9 tal

Kvinden 8 tal

stedet 8 tal ( privat liglejhed )

har brugt 10 skala 

 

Er det hende på billederne så ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...