Hop til indhold
hmmjustme

Cams (ikke en anmeldelse)

Recommended Posts

Hejsa.. dette er ikke en anmeldelse - men mere et spørgsmål som jeg ellers ikke lige vidste hvor jeg skulle gøre af...

Har fået et ton af tilbud på SD omkring at for en Cam session (betalt self.) som optakt til at mødes? er det noget i har prøvet? og er det faktisk som en optakt til at mødes, eller bare et påskyd pigerne bruger?

/Justme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Anmeld dem til supporten på Sd.dk - så sletter de dem !

det er jo ikke det sugardating går ud på - og jeg er pænt sikker på at du bliver snydt, de vil sikkert have betalingen på for hånd..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke helt sikker på jeg kender SD og jeg kender helt sikkert ikke pigerne, og kender derfor heller intet til deres troværdighed...

Når det så er sagt så kender jeg altså ingen campiger der tænder for deres cam før der er betalt, mig selv inklusive; og det er vel fair nok, eller hva..?

 

:) Maria

Redigeret af Dejlige Maria

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige Maria skrev, for 3 timer siden:

Jeg er ikke helt sikker på jeg kender SD og jeg kender helt sikkert ikke pigerne, og kender derfor heller intet til deres troværdighed...

Når det så er sagt så kender jeg altså ingen campiger der tænder for deres cam før der er betalt, mig selv inklusive; og det er vel fair nok, eller hva..?

 

:) Maria

Nej det er det ikke!

Der er så mange fakes imellem at hvis du annoncerer på sådan en side, så MÅ du forvente at mændene vil have en eller anden form for sikkerhed inden de overfører penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 4 timer siden:

Anmeld dem til supporten på Sd.dk - så sletter de dem !

det er jo ikke det sugardating går ud på - og jeg er pænt sikker på at du bliver snydt, de vil sikkert have betalingen på for hånd..

 

8270 skrev, for 4 timer siden:

Anmeld dem til supporten på Sd.dk - så sletter de dem !

det er jo ikke det sugardating går ud på - og jeg er pænt sikker på at du bliver snydt, de vil sikkert have betalingen på for hånd..

(eg kan ikke få den til at lade være med at citere...)

Jeg tror bare du får mere end meget svært ved at få nogen til at tænde for deres cam uden der først er indbetalt, men held og lykke med det da :)

 

:) Maria

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige Maria skrev, for 14 timer siden:

Når det så er sagt så kender jeg altså ingen campiger der tænder for deres cam før der er betalt, mig selv inklusive; og det er vel fair nok, eller hva..?

Der findes nu et hav af Cam-girls på div. sites, du kan sidde og se på uden at betale - det er først når du klikker på privates sessions, taksameteret begynder at køre stærkt - ofte ligeså hurtigt eller hurtigere/minut, som hvis du besøgte en alm. glædespige IRL :wink:

Tilbyd istedet pigen at I kan ses på skype, hvis det bare er for at få et ansigter på - det koster nemlig ikke noget :)

Men skal du på forhånd betale for en session, skal der ligesom være en garanti for, at der sker mere end at I sidder og chatter sammen :roll:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg skriver Cam, så er det nu også skype jeg mener... Men det gik nu mest på om i havde oplevet at få den slags tilbud som "opvarming" til et rigtigt møde  - eller det rigtige møde var "fusk og reklame" bare for at få os fyre i nettet til et par hunde...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...