Hop til indhold
hungerfucker

Altid husk gummi

Recommended Posts

Guest flensborgeren

Man skal være en ualmindelig uheldig mand, for at få overført hiv fra en kvinde. Hiv overføres  som regel kun seksuelt, via en rift i anus under mand/mand samleje.

Eller er jeg helt gal på den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
flensborgeren skrev, for 16 minutter siden:

Man skal være en ualmindelig uheldig mand, for at få overført hiv fra en kvinde. Hiv overføres  som regel kun seksuelt, via en rift i anus under mand/mand samleje.

Eller er jeg helt gal på den?

Jo, men det betyder jo så også at, hvis du har bare en lille bitte rift på pikken, så kan du blive smittet...

Den chance turde jeg i hvert fald ikke at løbe!

:) Maria

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
Dejlige Maria skrev, 1 time siden:

Jo, men det betyder jo så også at, hvis du har bare en lille bitte rift på pikken, så kan du blive smittet...

Den chance turde jeg i hvert fald ikke at løbe!

:) Maria

Jeg er selvfølgelig helt enig i at der skal bruges gummi, når man er sammen med alle andre end sin faste partner. Men man(d) skal være pokkers uheldig hvis følgende sker på en gang: Man har/får en rift. Gummiet springer. Partneren har hiv. :?:?:???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
flensborgeren skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er selvfølgelig helt enig i at der skal bruges gummi, når man er sammen med alle andre end sin faste partner. Men man(d) skal være pokkers uheldig hvis følgende sker på en gang: Man har/får en rift. Gummiet springer. Partneren har hiv. :?:?:???:

jaaa, altså jeg ville nu ikke være tryg ved situationen alligevel ;)

Jeg troede du mente, at man roligt kunne bolle uden gummi så lang tid det ikke er mand/mand...

Lige for at undgå nogen som helst misforståelser, har jeg selv altid kun samleje MED gummi...

:) Maria

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
Dejlige Maria skrev, for 14 minutter siden:

jaaa, altså jeg ville nu ikke være tryg ved situationen alligevel ;)

Jeg troede du mente, at man roligt kunne bolle uden gummi så lang tid det ikke er mand/mand...

Lige for at undgå nogen som helst misforståelser, har jeg selv altid kun samleje MED gummi...

:) Maria

En af de mange ulemper ved at være kvinde ;-), er at slimhinderne i skeden er meget mere sarte end mandens penis, hvilket medfører større risiko for smitte. Jeg kan ikke erindre at have haft en rift på min penis.

PS. Der er også mange lemper ved at være kvinder.:-) ( Siger man lemper på dansk? ):eek:

Redigeret af flensborgeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
Dejlige Maria skrev, for 51 minutter siden:

Hihi, man siger fordele :-P

 

Fordel? Jeg ser en flot bagdel.:smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, overvejede også at fortælle denne historie før, men undlod det, men nu kan jeg ikke lade være:

Jeg kører i bil med min datter som dengang var ca 5 år... og vi kører og snakker, og så kommer det: Mor, passer det at jeg kommer fra din fordel...

"Ahva" svarer mor... "Ja, svarer hun, piger har en fordel og drenge ´har en tissemand!"

:-P

:) Maria

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
flensborgeren skrev, den 18. november 2015 at 17:11:

Man skal være en ualmindelig uheldig mand, for at få overført hiv fra en kvinde. Hiv overføres  som regel kun seksuelt, via en rift i anus under mand/mand samleje.

Eller er jeg helt gal på den?

Ja det ses i Afrika....doh!. (Ironi benyttet) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
flensborgeren skrev, den 11/18/2015 at 17:11:

Hiv overføres  som regel kun seksuelt, via en rift i anus under mand/mand samleje.

Eller er jeg helt gal på den?

Ja og nej. Det er lettere at blive smittet ved at blive bollet i røven, men der er nu stadig mange mænd der bliver smittet ved hetero-sex. 

Der hvor du tager komplet fejl er når du fokuserer på rifter. Rifter gør det lettere at overføre virus, men en slimhinde er tilstrækkeligt.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...