Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte søde Julie https://annoncelight.dk/showad/193048, som var en lille fe at se på, med et lyst ansigt omkranset af stort sort hår, hun er lillebitte med lækre store bryster, og hendes angivne alder på 34 år, vil jeg mene er passende, hun tog imod mig lidt genert, men meget varmt, hun virkede vitterligt som om hun glædede sig til at vi skulle igang.

Da vi havde smidt tøjet kyssede hun mig dejligt med tungen, som hun iøvrigt blev ved med under hele akten, hun blev ret liderlig og vi skiftedes til at slikke/sutte hinanden længe, først skiftedes vi, så 69, så igen skiftedes, så satte hun sig forsigtigt op og red mig blidt, efter hun kom første gang tog jeg hende hårdt bagfra til hun igen kom, hun var yderst berøringsvenlig, føltes som om jeg knaldede en af mine bedre kærester og hun gjorde mig sjældent liderlig.

Hun er den bedste gfe jeg længe har fået, nok ikke den helt vildt kinky eksperimenterende type, men vitterligt lækker og super dejlig sex.

Hun fandtes i en diskret gade, i en diskret opgang på ydre Østerbro i en ren fin lejlighed, jeg tror dog ikke at hun var der alene, uden at det betød det mindste....

Jeg kommer helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

lyder som en god oplevelse hvor lang tid bestilte du? Hvordan er hendes fransk? Og hvordan afsluttede du? Men dejligt at læse at hun også kom

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...