Hop til indhold
denventende

Natcha Thaimassage - Kattesund 24, Horsens

Recommended Posts

Hej med jer, jeg vil høre om det er nogen af jer som har besøgt dette sted i Horsens. Jeg har været der, Daw som jeg tror hun hedder er en høj ok thai pige.

God massage efter min smag - men hvad med ekstra, er der nogen som ved om det er muligt at få mere end HJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kommet der en del gang sidste år og har kun fået full service en gang, men det var af hendes afløser, en sød thaipige på omkring 40 lidt buttet med ok bryster og naturlig behåring..massagen var ikke noget at skrive om

men ved ikke hvordan det er for tiden, der er jo kommet en del konkurrence om kunderne.. 

Mvh El Pipo

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Pipo Gigante skrev, for 17 timer siden:

Jeg er kommet der en del gang sidste år og har kun fået full service en gang, men det var af hendes afløser, en sød thaipige på omkring 40 lidt buttet med ok bryster og naturlig behåring..massagen var ikke noget at skrive om

men ved ikke hvordan det er for tiden, der er jo kommet en del konkurrence om kunderne.. 

Mvh El Pipo

Jeg har var der i sidste uge, fik ikke massage af Daw men en buttet thai som var afløser, massagen var ok men HJ var meget mekanisk.

Mit spørgsmål går mere på om nogen har fået fuld service hos Daw

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...