Hop til indhold
Guest Playful

Greys - lækker GFE

Recommended Posts

Guest Playful

Jeg synes ikke der er nogen anmeldelse af denne pige, så her kommer en. Jeg har besøgt Greys (jeg mener hun brugte et andet navn før) et par gange før, og så igen her i weekenden. Hun er en køn og smilende latina. Alderen er nok sidst i 30erne og læg 3-5 kilo på i forhold til hendes nok ægte billeder. Hun har ægte og pæne fyldige bryster. Hun er en varm og dejlig pige.

 
De første par gange var blow med kondom og sexen ok dejlig, fordi hun er meget med. Denne sidste gang var hun så virkelig tændt. Jeg valgte en time med fuld service. Blow uden var ok, men jeg stoppede hende hurtigt idet jeg ville slikke hende. Og det nød hun i fulde drag. Derefter sex i doggy og missionær, hvor hun var tændt og begyndte at lege med sin clit. Jeg ved ikke om hun kom, men hun var virkelig med hele vejen. Jeg har ikke prøvet hendes andre ydelser, men kan sige, at hun kysser sindsyg godt. Det var virkelig en hot GFE for mig. Der blev ikke kigget på tiden og jeg kunne komme alle de gange jeg ville. Nu glæder jeg mig allerede til næste gang :-)  
 
Behandl hende godt og man får en fælles god oplevelse. Det skal siges, at hendes engelsk er dårlig, men der er ikke noget som ikke kan klares med google translate :-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, for 2 timer siden:

Anmeldelse? Er du sikker paa den ikke skulle ha vaeret placeret under annonceringer?

mvh

G

 

For h.. Kom videre

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis billederne ikk er af mig så en det en gratis omgang på lagerne,se det er fandme i orden,der bliver lagt noget på bålet,så vi kan forstå at her er der ikke noget fake,,glimrende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr.klam skrev, for 5 minutter siden:

hvis billederne ikk er af mig så en det en gratis omgang på lagerne,se det er fandme i orden,der bliver lagt noget på bålet,så vi kan forstå at her er der ikke noget fake,,glimrende.

Ja, bortset fra at billederne ikke viser ret meget - de kunne være af hvem som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Playful har da skrevet om en pæn håndfuld piger, mange forskellige steder i byen, så jeg kan ikke se at der er grund til være mistænksom!

Tak for anmeldelsen.  Annoncen er dog godt nok mærkelig!  Meget om BDSM, men så dårligt oversat at man ikke kan være sikker på, hvilken vej det går. Så jeg ville ikke have gættet på, at hun var god til GFE.  Billeder er også yderst mærkelige. Hvorfor må vi kun se bagdelen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
cuddler skrev, for 58 minutter siden:

Playful har da skrevet om en pæn håndfuld piger, mange forskellige steder i byen, så jeg kan ikke se at der er grund til være mistænksom!

Tak for anmeldelsen.  Annoncen er dog godt nok mærkelig!  Meget om BDSM, men så dårligt oversat at man ikke kan være sikker på, hvilken vej det går. Så jeg ville ikke have gættet på, at hun var god til GFE.  Billeder er også yderst mærkelige. Hvorfor må vi kun se bagdelen?

Det med BDSM kan jeg ikke lige få til at hænge sammen med min oplevelse. Synes hellere ikke jeg så de "sædvanlige" BDSM reskaber, som er at finde hos andre piger, der tilbyder det. Hvis man går efter BDSM hos hende skal man nok lige få det bekræftet hos hende. Måske lå pisken og kæderne under sengen :-)

Tidligere havde hun også mere vellignende billeder med ansigtet godt nok sløret. Jeg vil give dig ret I at de nye er lidt underlige. Inden besøget kontaktede jeg hende også for at sikre mig, at det var den samme. Var nemlig ikke sikker udfra billederne, men hun havde samme nummer som sidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, den 11/17/2015 at 03:17:

Jeg synes ikke der er nogen anmeldelse af denne pige, så her kommer en. Jeg har besøgt Greys (jeg mener hun brugte et andet navn før) et par gange før, og så igen her i weekenden. Hun er en køn og smilende latina. Alderen er nok sidst i 30erne og læg 3-5 kilo på i forhold til hendes nok ægte billeder. Hun har ægte og pæne fyldige bryster. Hun er en varm og dejlig pige.

 
De første par gange var blow med kondom og sexen ok dejlig, fordi hun er meget med. Denne sidste gang var hun så virkelig tændt. Jeg valgte en time med fuld service. Blow uden var ok, men jeg stoppede hende hurtigt idet jeg ville slikke hende. Og det nød hun i fulde drag. Derefter sex i doggy og missionær, hvor hun var tændt og begyndte at lege med sin clit. Jeg ved ikke om hun kom, men hun var virkelig med hele vejen. Jeg har ikke prøvet hendes andre ydelser, men kan sige, at hun kysser sindsyg godt. Det var virkelig en hot GFE for mig. Der blev ikke kigget på tiden og jeg kunne komme alle de gange jeg ville. Nu glæder jeg mig allerede til næste gang :-)  
 
Behandl hende godt og man får en fælles god oplevelse. Det skal siges, at hendes engelsk er dårlig, men der er ikke noget som ikke kan klares med google translate :-)
 

Jeg har også besøgt pigen flere gange og sidst her i søndags og fik næsten den samme oplevelse som Playful hver gang jeg besøgte hende. Det er  GFE as close as it can gets, hun er varm, nærværende, positiv og imødekommende latina med verdens beste røv efter min mening. Hvis man ved hvad man gøre så kan man få hende til at komme flere gange med stønne og moan, lækkert. Nu hedder hun Isabell og da jeg besøgte hende før hed hun Sara og Greys og billederne er ægte. Vær god ved hende hun er en perle.  http://side6.dk/resultatside/?q=isabell30

Redigeret af KimChenUn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
gregsom skrev, den 17. november 2015 at 08:51:

Anmeldelse? Er du sikker paa den ikke skulle ha vaeret placeret under annonceringer?

mvh

G

 

Hvordan kommer du dog frem til at det skulle være en annoncering?? 

Skammeligt at reelle anmeldelser som oftest skal mistænkes!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...