Guest kongo79 Skrevet 16. November, 2015 Hej Min 21 årige veninde ønsker at holde sit første gangbang tirsdag d. 24 nov. om aften . Smuk, slank og meget dirty Vi mangler dog et sted i kbh. (legelejlighed er desværre optaget) Nogen gode ideer til hvor man kan holde det evt et godt hotel beklager hvis det ikke er det rette forum men jeg ved at der er en del eksperter herinde som kan komme med nogen gode fif mere info om aften skal nok komme ud senere Takker på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 16. November, 2015 Hej Jamen selvfølgelig kan vi hjælpe....afhænger lidt af antallet deltagere. Hvor mange forventer I skal deltage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 17. November, 2015 Max 10 deltagere Hun glæder sig meget så vi har sat en annonce på Annoncelight idag... Smuk studine er en del af overskriften. Vi er sikker på at gennemføre det også selvom stedet ikke er på plads endnu.. Wittrup motel er desværre fuldt booket den dag :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. November, 2015 Er interesseret, Er der billeder, info om tid og pris ? Er der sandwich på menuen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 18. November, 2015 jeg vedlægger lige et link. https://annoncelight.dk/showad/196995 Det er nok lettere hvis du selv læser om det ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg